Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
14-08-2010 om 09:09
wie weet een leuk, niet al te giga vakantiepark/huisje in duitsland of frankrijk waar ook een binnenzwembad/ paradijs in de buurt is? Ik wil de laatste week van de vakantie nog weg het liefst wil ik ZON zien... maarja, ik wil ook niet te ver... is het midden frankrijk in die tijd nog vaak mooi?? wie o wie heeft een tip, zoek me rot op internet, gets.
14-08-2010 om 23:14
Roompot
volgens mij heeft Roompot aanbiedingen momenteel, ook met huisjes in duitsland en frankrijk. Wat het weer betreft....geen idee. Daarvoor zou ik dan weer kijken naar www.weeronline.nl
groetjes van Purk
15-08-2010 om 12:26
Ja, roompot
Wij komen net terug van een midweek Grafenau (Zuid Duitsland, grens Tsjechie) en hebben een leuk verblijf gehad. Last Minute geboekt voor een mooi prijsje.
Leuk, niet te groot, autovrij park, mooie omgeving en genoeg te doen in de buurt en op het park zelf.
15-08-2010 om 14:00
Schotland
Ben je deze zomer nog naar Schotland geweest ? Deze vraag n.a.v. jouw vorige draadjes, ik heb een paar keer advies gegeven en zou het leuk vinden te weten of jullie zijn geweest.