Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Elisa Gemani

Elisa Gemani

14-01-2011 om 12:16

Vakantiebeurs gekregen!

Ik heb een vakantiebeurs gekregen! Het is een eenmalige vergoeding voor een vakantie voor alleenstaande ouders t/m 40 jaar (ik was er net op tijd bij die door omstandigheden anders niet op vakantie zouden kunnen gaan. Ik ben superblij want ik ben in geen 18 jaar op vakantie geweest maar nu weet ik dus werkelijk niet waarnaartoe te gaan, hoe of wat.
De regels:
-alleen mijn reiskosten worden vergoed. Reiskosten van kinderen worden niet vergoed maar als een kind gratis mede verblijft in een vakantiehuisje bijv. mag dat wel.
-bij een vakantie in het buitenland moet het reisbureau bij ANVR of SGR zijn aangesloten.
-de vakantie moet dit jaar (2011) plaatsvinden.
-de vergoeding/bijdrage voor de vakantie is maximaal 750 Euro; dit bedrag is inclusief reiskosten en annuleringsverzekering (verplicht, ook bij last-minute). Een duurdere reis mag, maar het verschil moet je dan zelf bijbetalen. Is de reis goedkoper en zonder maaltijden dan krijg je daggeld. Is de beurs dan nog niet op dan krijg je nog maximaal 90 Euro zakgeld.
-de stichting betaalt de rekening direct aan het reisbureau. Een evt. aanbetaling moet je zelf voorschieten; die krijg je later terug.
Ik denk dat het volgend jaar zomer of kerst moet worden want alleen in die vakanties kan ik zoonlief (10) desnoods uitbesteden aan zijn oma (als oma daartoe nog in staat is gezondheidshalve tegen die tijd). Liever niet langer dan een weekje.
Aan de ene kant zou ik het ook geweldig vinden om samen met hem te gaan omdat we nog nooit samen op vakantie zijn geweest. Maar het is lastig om iets betaalbaars te vinden voor een volwassene en een kind.
Afijn, het duizelt me. Alleen of met kind, wanneer, waarnaartoe? Nederland of buitenland? Relaxvakantie puur voor mezelf om eens op adem te komen of een leuke actieve vakantie met zijn tweetjes?
Ik heb overigens niet de beschikking over een auto en verder geen financiele reserves. Wie denkt er mee??? Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Elisa

gefeliciteerd.

Ik denk dat ik met kind zou gaan omdat je ook op goedkopere manieren even zonder zoon kunt zijn (zoon logeert en jij blijft thuis, kan ook heel fijn zijn). Maar dat is maar 1 van de afwegingen natuurlijk.

Het lijkt mij juist lastiger te vinden om iets betaalbaars te vinden voor jou alleen omdat er altijd 2 persoonskamers zijn. Of 2 persoonsappartementen.

Ik zou misschien een week in een huisje gaan zitten, liever nog een appartementje, aan zee. Dat is zo mooi. Om die zee mee te maken in een week met alle weersveranderingen en tijden van de dag. En ik zou voor de zomer gaan en niet voor Kerst omdat je door het mooiere weer ook veel meer meekrijgt van de andere plek.
Wij hebben de laatste jaren best wel vaak low budget in NL vakantie gevierd door huisjes te boeken op incourante plekken en tijden. Ik denk dus dat er echt wel wat te vinden moet zijn. De meivakantie is nog wat goedkoper dan de zomervakantie, en ook dan kun je heel mooi weer treffen.
Bovendien ben je er op tijd bij om bijvoorbeeld in de aanbieding ergens NS-dagkaarten te kopen zodat ook je reis met zoon erbij gedekt is. Volgens mij moet het gaan lukken van dit bedrag!

Nou ja, het zijn maar wat gedachten. Ik zou zeggen veel plezier met de voorpret!

Puck

Puck

14-01-2011 om 14:37

Leuk elisa

Wat leuk Elisa! En ik ben het met Pelle eens: natuurlijk neem je je kind mee. Is voor hem toch ook super om erbij te kunnen zijn, zeker als jullie nog nooit samen weg zijn geweest.
En voor 750 euro moet je echt een heel eind kunnen komen.
Vertel eens wat meer over wat jullie leuk lijkt: stad, strand, bos, huisje, hotel, stacaravan, ingerichte tent..... En uit Pelles posting begrijp ik dat je in de laatste vakantieregio zit? Dan zijn er vaak al leuke aanbiedingen.
Dus zet je wensen eens hier neer, ik weet zeker dat er hele leuke ideeën gaan komen.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

14-01-2011 om 14:45

Vakantie

Ja, het lijkt me hartstikke leuk om samen met zoon te gaan. En dan het liefst natuurlijk naar het buitenland; Engeland staat hoog op ons lijstje of Ierland of Italie. Voor hem iets met strand of water (zwemmen), voor mij gewoon lekker relaxen (ben geen waterrat of zonaanbidster). Vooral niet zelf hoeven koken voor de verandering (ik haat koken Een beetje cultuur snuiven vinden we allebei wel leuk. Zoon is daarnaast gek op bussen, treinen etc. Oh, en op achtbanen; hoe enger/harder/hoger, hoe beter. Alleen voor die achtbanen vindt hij pretparken leuk, de rest van zo'n park kan hem gestolen worden (en mij ook trouwens).
Het zou natuurlijk ook leuk zijn als hij andere kinderen zou hebben om mee te spelen; zo van zijn leeftijd maar liever nog iets ouder. Of dat die kids vermaakt worden door een team ofzo zodat ik even m'n eigen ding kan doen.
Nou zoiets dus. Nogmaals, ik weet verder echt niet waar en hoe ik dit moet zoeken, aanpakken en regelen. Dus ik stel jullie suggesties zeer op prijs!

Elisa Gemani

Elisa Gemani

14-01-2011 om 14:46

Zomervakantie

Heb het net even opgezocht: de zomervakantie loopt hier tot 3 september. Daarna gaat zoon naar de middelbare school dus deze vakantie zou een mooi begin zijn voor een nieuwe start!

In dat geval..

Zou ik eerder voor een midweek gaan.
omdat je ook vermaak wilt, niet alleen een andere omgeving. Dan houd je daar wat meer budget voor over. Ik zit zelf persoonlijk momenteel zo in de klem dat ik écht alleen maar rust wil en verder niets, dus ik moest even uit mijn mindset komen om met je mee te denken.

Waar je kan gaan kijken is bij de bungalowparken, en dan met name hun appartementen... maar je wilt ook eten... dus dan wordt het weer hotel. Dan is het juist voordelig om je zoon mee te nemen, anders betaal je voor anderhalf in je eentje.

vlinder72

vlinder72

14-01-2011 om 19:15

Schiermonnikoog

Mijn voorstel zou zijn een tent huren op camping Seedune op Schiermonnikoog. O.k. het is niet in het buitenland maar als ik het goed begrepen heb, krijg je alleen je eigen reiskosten vergoed en niet die van je kind.

Ik zou daarom in Nederland blijven. Reis naar Schiermonnikoog met de trein en bus. Je zoontje kan mee met een railrunnerkaartje. Tent op Schiermonnikoog is ruim 500 euro voor een week. Je moet alleen wel boeken via het VVV in Schiermonnikoog. Zou dat mogen denk je?

Op Schiermonnikoog ben je helemaal tussenuit en je hebt geen auto nodig om dingen te ondernemen. Zelfs een fiets huren is niet noodzakelijk (wel handig). Ook blijf je dan onder het maximumbedrag en krijg je dus ook nog wat zakgeld.

Wij gaan deze zomer ook naar Schiermonnikoog. Ik kijk er zo naar uit. Even helemaal rust. En zo heerlijk om met de kinderen van grote zandduinen af te rollen (ik word daar altijd spontaan kinds van). Ik ben zo benieuwd hoe mijn kleintje dat van dan net 2 jaar dat zal vinden.

Henriette123

Henriette123

14-01-2011 om 21:16

Centerparcs

Je zou als je de laatste week van de vakantie gaat, ook voor centerparcs kunnen kiezen.Als je een 2 persoonsappartement neemt, blijft er nog geld over dacht ik, om je zoon nog extra activiteiten te laten doen. Je hebt dan alleen voor jezelf reiskosten, en die worden vergoed. Zelf zou je dan iets op het gebied van wellnes kunnen boeken. Omdat de parken een mooi zwembad hebben, en er veel op het park te doen is,
kun je actief zijn zonder dat je nog verdere reiskosten hebt. Alle activiteiten op het park zijn wel duur, maar als je het van die 750 euro doet, lijkt het mij haalbaar. Wat je ook kiest, in ieder geval heel veel plezier.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

14-01-2011 om 21:21

Vakantie

Die vakantie is feitelijk bedoeld voor de alleenstaande moeder zodat zij even op adem kan komen en nieuwe energie kan opdoen. Even een moment voor jezelf.
En ik twijfel dus toch. Ik heb nooit echt een moment voor mezelf en snak naar echt even weg, weg van de sores en de zorgen om mijn kind en het voor hem zorgen. 10 jaar lang heb ik op m'n tenen moeten lopen en mezelf compleet weggecijferd dus ik heb een time-out hard nodig. En alleen in zo'n situatie is dus mijn moeder bereid om desnoods een weekje mijn zoon te logeren te hebben; normaal gesproken doet zij dat niet.
Hoe leuk het me ook lijkt om samen weg te gaan, op dit moment heb ik het eigenlijk harder nodig om een rustpauze voor mezelf in te lassen, zeker omdat ik momenteel zwaar overspannen ben en in het GGZ circuit zit. Het lijkt me zalig om mezelf eens te (laten) verwennen in een kuuroord ofzo. Even niks aan je kop en je laten vertroetelen; iets wat ik in geen 10 jaar heb meegemaakt. Even eens niet voor een ander hoeven te zorgen en geen problemen aan m'n kop.
Ik denk toch dat ik dit cadeautje voor mezelf ga gebruiken, zoals het ook bedoeld is. Die vakantie met zoon komt dan later wel. Hij vermaakt zich wel. Ik moet nu gewoon even aan mezelf denken zodat ik ook meer energie heb voor hem; iets wat me nu ontbreekt.
Maar dan nog, waar moet ik het zoeken? Ik ben volslagen onbekend met relax-zaken en het beauty- en wellnesgebeuren.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

14-01-2011 om 21:22

Pretpark

Efteling, Duinrell, Slagharen etc. vindt zoon allang niet meer leuk en ik vind dat soort parken ook verschrikkelijk. Als we samen zouden gaan zouden we daar niet voor kiezen

Fraz

Fraz

14-01-2011 om 22:53

Ik zou

misschien een paar dagen naar Barcelona gaan.

Je kunt voor 81.28 euro per persoon een vliegretourtje hebben die laatste week in augustus. Zie Transavia.com Heen woensdagochtend voor 39 euro p.p terug zondag 3 sepember voor 42.28 euro per persoon.

Je kosten zijn dan totaal 162.56 en dan kun je een hoteltje boeken voor 4 nachten en die zijn er al vanaf 150 euro voor 4 nachten zie bijv. http://www.booking.com/hotel/es/seminari-salesia-casa-d-acollides-marti-codolar.html?aid=320332;label=trnsv-sb;sid=abba5a627fe59355d114f29109e82596;checkin=2011-08-30;checkout=2011-09-03#topanchor

Dan ben je dus 150 (hotel) plus 80 (reis)= 230 euro van je beurs kwijt (moet je nog wel 80 euro voor je zoon zijn reis betalen) en heb je nog ongeveer 500 euro over (anuleringsverzekering moet er nog af van die 520 euro).

Je hebt geen maaltijden dus krijg je dag geld en lijkt mij dan nog die 90 euro zakgeld (kun je de reis van je zoon mee betalen).

Kun je in Barcelona Camp Nou bezoeken (dan gaat je zoon uit zijn dak denk ik).

Het is maar een idee maar ik denk wel een leuke. En vliegen en buitenland en zon en zee en cultuur en voetbal.

Het rare is dat een treinreis vaker duurder is dan een vliegreis (indien je niet vast zit aan zaterdag-zaterdag) en een hoteltje in een grote stad vaker ook goedkoper is en een bungalow in nederland.

Fraz

Fraz

14-01-2011 om 23:13

Tja

dan zou ik naar bijv. Drente of veluwe gaan in een hotelletje en dan een losse saunabezoek en daarnaast veel fietsen of wandelen om je hoofd leeg te maken.
Kijk bijv. eens naar saunachecken.nl voor verschillende sauna's en beoordelingen.

Probleem alleen is denk ik dat je het via een reisbureau moet boeken.

Walibi

Walibi

15-01-2011 om 19:20

Bosbad hoeven en walibi

ik zou er toch voor kiezen om mèt je zoon op vakantie te gaan. Hij is dus ook nog nooit op vakantie geweest?
En uitrusten kun je ook in de periode van 6 weken zomervakantie en dat hij dan een weekje bij je moeder is. Als ik het me goed herinner was hij toch ook in de kerstvakantie bij je moeder?
Houdt hij van zwemmen? dan zou je bijvoorbeeld eens kunnen kijken bij park bosbad Hoeven. Dat vonden mijn kinderen op die leeftijd fantastisch.
http://www.parkvakanties.com/parken/molecaten/bosbad-hoeven/
Verder schreef je dat hij gek is op achtbanen, dan is Walibi echt een aanrader met zeker wel 6 achtbanen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Walibi_World#Achtbanen)
Walibi is goed bereikbaar met de trein. Eventueel in de buurt een camping of vakantiepark voor jullie tweetjes.
ik hoop dat het je iets te vinden wat voor jullie allebei leuk zal zijn!

rozenstruikje

rozenstruikje

16-01-2011 om 10:47

Elisa

Je kunt ook op vakantie met Estivant, dat is een reisorganisatie voor 1-oudergezinnen. In Nl hebben ze drie campings, alledrie met kant-en-klare tenten. Voor de kinderen is er elke dag 2 of 3 keer een paar uur vermaak. In die uurtjes kun jij lekker voor je tent zitten met een boek en heeft je kind plezier. De rest van de dag hebben jullie dan samen en kan hij natuurlijk ook nog met de andere kinderen spelen.
Eind aug is de prijs voor een vierpersoons-tent onder de 750 euro. Je kunt er met het OV naartoe. Eenmaal daar heb je nog wel geld nodig voor maaltijden en eventuele extra activiteiten. Ze organiseren ook een paar dingen die nog extra geld kosten (ontbijt, diner met kinderen, uitstapjes buiten de camping).

En wat heerlijk dat je dit hebt gekregen!

En dan kun je eerder in de zomervakantie je zoon bij je moeder laten logeren en heb jij een hele week voor jezelf.

Rozenstruikje

Ik begrijp jullie niet...

...Elisa geeft toch heel duidelijk aan dat ze er heel erg aan toe is om een weekje alleen te ontspannen. Natuurlijk is het heel leuk om je kind mee te nemen zeker omdat hij ook geen vakanties kent.
Maar het gaat nu toch even om haar zelf! Als zij een week ergens kan opladen kan ze er weer helemaal tegen.
De meesten hier zijn van mening dat je met kind erbij nog meer ontspant omdat je ziet dat hij het naar zijn zin heeft. Maar het gaat nu om haar!!!!
En als zij een paar keer aangeeft alleen te willen gaan en er blijven maar ideeen komen waar ze leuk samen naar toe kunnen krijgt ze straks alleen maar een schuldgevoel en is het uitje al bij voorbaat verpest....
(heb helaas geen tip waar je naar toe kunt gaan, maar dit zat me even hoog..)

Chippie

Chippie

16-01-2011 om 12:06

Ciska...

Ik vind het een nogal belerende opmerking van je. Overal staat óók dat ze in de zomervakantie mogelijk ook goed op rust kan komen in haar eigen omgeving door haar kind één of twee weken uit te besteden. Elisa twijfelt zelf ook nog en bovendien is het volgens mij ook fijn om iemand anders (anders kwam ze hier niet voor informatie) er naar te laten kijken.

Voor dat bedrag kun je best wel veel als je even goed zoekt. Met kind zit je aan de schoolvakantie vast (maar misschien wil school wel met een hand over het hart strijken gezien jullie situatie), zonder kind niet en dan zijn de mogelijkheden helemaal legio. Dan kun je zelfs denken aan een weekje strand in Thailand. Maar okee, dat lijkt me niet dat je dat 123 zoekt.

Sunweb had altijd iedere donderdag een aanbieding voor 100 euro pp. Vlucht en prima accommodatie (appartement) in Griekenland, Portugal, Spanje, etc.

Wil je echt relaxen en tot jezelf komen dan lijkt me een stedentripje en/of camping heel erg intensief. Aan de andere kant, als jij (en je kind) 18 jaar niet op vakantie zijn geweest dan zou een buitenlands tripje natuurlijk het einde zijn (in mijn ogen). Dan zou ik gewoon proberen of je dat kunt doen waar je altijd van hebt gedroomd. Op zo'n herinnering kun je heel lang teren. Vakantie zijn voor mij de meest bijzondere, waardevolle weken van het jaar vol warme herinneringen. Zeker als je de weken daarvoor in eigen omgeving goed tot jezelf kunt komen.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

16-01-2011 om 14:39

Reactie

Dank jullie wel voor de tips! Ik ben er nog niet uit of ik samen met zoon wil gaan of toch alleen. Als ik alleen thuis zou zijn zou ik toch nog steeds bezig blijven met alle problemen en achter instanties aanrennen etc. Wat dat betreft zou het me wel heel goed doen om de boel even helemaal de boel te laten en ergens anders te relaxen en nieuwe energie op te doen.
Aan de andere kant gun ik het zoon natuurlijk ook om samen met mij echt op vakantie te gaan; liefst naar het buitenland. Gezien mijn financiele situatie zou het de komende jaren er niet in zitten om samen op vakantie te gaan.
Wat die tip van school betreft: als zoon verlof zou krijgen om buiten de schoolvakanties op vakantie te gaan zou dat financieel veel gunstiger zijn natuurlijk. Hij zit in groep 8 dus lijkt mij dat er ruimte zou kunnen zijn voor een weekje oid bijzonder verlof. Het schooladvies is duidelijk en helder en hij is al zo goed als klaar met de stof; het komende halfjaar na de CITO is het alleen een kwestie van de puntjes op de i zetten wat leren betreft.
Ik denk ook dat ik de stichting die de vakantiebeurs heeft toegekend even ga bellen om te vragen hoe het nu precies zit met eventuele kosten voor zoon. Als ik een twee-persoons kamer in een hotel boek bijv. is die prijs voor twee personen en niet voor een. Worden die dan helemaal vergoed of slechts de helft? Dat soort dingen.
Nogmaals, ik ben blij met alle reacties, tips en suggesties. Ook al ben ik er nog niet uit.
Ik ben intens dankbaar voor deze beurs maar het is allemaal erg "overwhelming", zeker als je niet thuis bent in die materie van alles wat er bij komt kijken om een vakantie te kiezen en te regelen...

Puck

Puck

16-01-2011 om 15:25

Tussenweg elisa

Is er ook een tussenweg mogelijk Elisa? Bijv. Dat jij voor een weekje (of misschien wel langer) een huisje/appartementje boekt en dan een paar dagen je zoon laat komen en de rest van de tijd lekker alleen voor jezelf invult? Zo kan je zoon er ook even lekker tussenuit maar hou jij ook tijd voor jezelf.

Fraz

Fraz

16-01-2011 om 18:35

Ciska

in haar eerste berichtje legt ze de boel nog niet uit en heeft ze het over een vakantie met eventueel haar zoon. Als je dan daar op reageert komt die reactie wel na haar latere reactie maar weet je nog niet de situatie.

Tja ik zou het als een unieke kans ook voor haar zoon zien gezien haar financiële situatie. Zo snel zullen ze niet weer samen op vakantie kunnen.

Ik zou als ik mocht kiezen dan toch voor een vakantie samen gaan en daarnaast hem een week laten logeren bij oma in de zomervakantie. In die tijd jezelf beloven niet achter zaken aan te gaan maar lekker jezelf ingraven met een stel boeken en daarnaast elke dag om je hoofd leeg te maken een stuk wandelen of fietsen en een dagje sauna nemen (zorgen dat je wat geld overhoudt van zakgeld of daggeld)

zomaar een naam

zomaar een naam

17-01-2011 om 10:46

Einde zomervakantie

Als je met zijn tweeën gaat zou ik eens kijken voor de laatste week van de zomervakantie dat scheelt vaak een hoop geld. Zelf zitten wij helaas in het midden van de vakanties dit jaar helaas.
Ook de meivakantie is vaak een stuk goedkoper. En als je buiten de vakanties omgaat is het natuurlijk nog veel goedkoper.
Loop een keer een reisbureau binnen en laat je daar voorlichten waar je allemaal heen kan voor 750 euro.
veel succes ermee

Mover

Mover

17-01-2011 om 19:53

Vrij van school vragen

Hoi Elisa,
Als je besluit om samen met je zoon te gaan, kan je natuurlijk aan het eind van de vakantie gaan (laatste week NL zomervakantie is al iets goedkoper dan er middenin). Maar misschien kan je ook wel vragen of je in juni een weekje weg mag. Je schrijft ergens dat je zoon in groep 8 zit? Of gaat je zoon naar groep 8? Als hij nu in 8 zit, gaat hij naar de middelbare school? En dan wordt het al een stuk lastiger om een weekje langer vakantie te vragen. Je huidige basisschool kent het verleden van jou en je zoon.
Succes met het kiezen (alleen of samen) en waarheen!
Groetjes, Mover

Asa Torell

Asa Torell

17-01-2011 om 20:28

Alleen

Ik zou alleen gaan, en dan inderdaad op een heerlijke relaxvakantie. Zo'n week echt helemaal voor jezelf om onbezorgd te mogen genieten... volgens mij kun je daar jaren op teren.

Sorry..

Misschien begrijp ik het dan niet helemaal goed. Maar wat ik las wat een elisa die meerdere keren aangaf er aan toe te zijn om alleen weg te gaan, dat schreef ze vrijdag nog. Meteen daarna kwamen er weer allemaal ideeen wat ze samen met zoon kon gaan doen...
Maar dan ligt het aan mij denk ik....

Fraz

Fraz

17-01-2011 om 22:09

Ciska

maar ik reageerde eerst alleen op haar eerste posting waarin ze schreef:

"Alleen of met kind, wanneer, waarnaartoe? Nederland of buitenland? Relaxvakantie puur voor mezelf om eens op adem te komen of een leuke actieve vakantie met zijn tweetjes?"

Daarna lees ik verder alle reacties en dan komt mijn eerste reactie na haar tweede reactie vandaar. En zo zullen er wel meer zijn. Daarom is het handig zo specifiek mogelijk te zijn in je eerste posting.

mar

mar

18-01-2011 om 08:48

Treinreiswinkel

Kijk eens bij de treinreiswinkel of ze daar iets leuks voor je hebben.
Ik zelf zou dan bv richting Duitsland of Zwitserland gaan, omdat ik het zalig vind om in de bergen tot rust te komen. Eventueel met een dagje thermen tussendoor. Dat zou buiten de vakanties best lukken voor het genoemde bedrag.
Als je blijer wordt van een weekje zon en zee in een resort in Turkije, kan dat ook van dat bedrag.
Dus, wat zou je zelf fijn vinden.

Chippie

Chippie

18-01-2011 om 11:59

Eens met cobi

Wij gaan af en toe weg zonder kinderen. Ik wil dan wel een druk programma anders ga ik de kinderen missen. Bovendien heb ik dan het gevoel er echt uit te zijn. NIeuwe dingen ontdekken vind ik heerlijk. Maar dat kan voor jou natuurlijk anders zijn. Ik weet niet of in jouw geval een busreis door Toscane ideaal is (wel heel erg druk). Maar bv dagen struinen in Florence lijkt me heerlijk!

vlinder72

vlinder72

18-01-2011 om 16:51

Rome

Ik zou als ik nu alleen ergens naar toe zou gaan naar Rome gaan.

Ik ben het met Cobi eens dat een relax vakantie heerlijk klinkt maar ik zou mij ook na een dag al gaan vervelen. En dan ga ik de kinderen missen ........

Daarom zou ik voor een stedenreis gaan. Lekker hotel boeken ergens in het centrum. Met het vliegtuig ernaar toe. Er is genoeg te zien in Rome om je niet te vervelen.

Parijs is ook leuk natuurlijk. En mocht je toch je zoon mee willen nemen. Parijs is met de trein helemaal niet duur.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

21-01-2011 om 15:06

Reactie

Bedankt voor alle reacties! Ik ben er nog steeds niet uit of ik alleen ga of met zoon. Alleen lijkt me echt heerlijk; ik mis zoon dan heus wel maar ik verveel me niet snel alleen (alleen de rust hebben en niks aan m'n hoofd hebben is een zegen in deze omstandigheden en ik mis hem niet ontzettend ofzo als ik weet dat hij in goede handen is.
Ik laat het nu even rusten omdat ik teveel andere zaken aan m'n kop heb en ga er later nog eens over denken, met medeneming van jullie adviezen.
Als ik eruit ben laat ik het nog even weten!

Elisa

hee wat fijn! wat is je dit gegund, meid! En idd. of je nu alleen of met je zoon samen gaat, geniet, geniet, geniet!!!

groetjes,
Jons

Elisa Gemani

Elisa Gemani

24-01-2011 om 14:51

Zelasny en jons

Zelasny en Jons, dank je
Wat het ook wordt, genieten ga ik zeker!
Jons, nog bedankt voor de Kerstverrassing. Ik hoop dat jullie ook een fijne kerst hebben gehad en dat 2011 ook voor jullie een goed jaar wordt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.