Vakantie en uitjes

toetje
23-01-2011 om 22:01
Vakantiehuis nl
Ik zie door de bomen het bos niet meer! Ik wil met 4 kinderen, man en hond een (mid)weekje weg in augustus, we hebben maximaal 500 te besteden, inclusief alle bijkomende kosten - zonder dagelijkse kosten, natuurlijk, maar incl. reservering, schoonmaak etc.
Zoveel huizen, bungalows, parken en bijna allemaal zo duur! We zijn in geen 3 jaar op vakantie geweest, dus dit moet toch een keertje kunnen?
we hebben geen eigen tenten ofzo, dus huur is de enige optie. Wie kent of weet een park waar de kinderen, leeftijd 5 - 12 jaar, zich lekker kunnen amuseren? Regio is minder belangrijk.
Help!!!
bedankt alvast,
Toetje

Puck
24-01-2011 om 09:03
Ja hoor genoeg
Ik weet zo niet wat ze in het hoogseizoen voor prijzen rekenen, ik denk dat je voor augustus toch heel goed moet zoeken voor dat budget maar 2 parken waar je kinderen zich goed kunnen vermaken zijn 't Stoetenslagh in Rheeze (Overrijssel) en 't Hout in Bakkeveen (grens Drenthe/Friesland/Groningen). En als dat niet lukt dan zou ik de last minutes afwachten, als je niet aan regio gebonden bent dan is dat denk ik een goede optie die nogal wat geld kan schelen.

toetje
24-01-2011 om 10:44
Puck
ook die komen uit boven de 500, heb ik gezien. Helaas. Ziet er wel heel leuk uit. aangezien wij het kado krijgen en de gever geen risico wil nemen met last-minute, dus daar kunnen we helaas geen gebruik van maken.
Ik hoop toch nog op wat meer suggesties!
wel bedankt voor het meedenken.
groetjes,
Toetje

Sanne
24-01-2011 om 11:22
Hogenboom
Hogenboom vakantieparken heeft leuke parken die niet al te duur zijn. Wanneer kun je precies in augustus? (ivm schoolvakanties) Op 22 aug. bijvoorbeeld is er een 6 persoonshuis voor 384,00 voor een midweek. Het betreft een park in Drenthe. Heb je nog voorkeur voor een streek in Nederland? Hier is de link:
http://www.hogenboomvakantieparken.nl/detailprijs.aspx?alt_id=5623&avail_id=1593452166

Marie
24-01-2011 om 13:00
Marktplaats?
hallo
Al in de rubriek "vakantie" gezocht op Marktplaats?
succes

ijsvogeltje
24-01-2011 om 16:25
En een tent huren?
En is een ingerichte tent (Eurocamp, Rent-a-tent etc.) een idee? Een camping is voor kinderen vaak erg leuk. En het is een stuk voordeliger dan een huisje! Voor 500 euro kun je dan zeker een week weg.

toetje
24-01-2011 om 18:52
De hond
de hond is met een tent wel een probleem, plus dat onze kinderen 's ochtends altijd erg vroeg wakker zijn en dan niet erg stil zijn... Met een huisje oid voel ik me dan toch minder bezwaard.

mpronk
24-01-2011 om 19:30
Kijk eens op
www.vakantieveilingen.nl
www.weekendjeweg.nl
http://www.bungalowspecials.nl/
http://www.weekendjeweg.nl/ door klikken naar bungalows.
en boek lastminute. Ook dan in het hoogseizoen vele aanbieidngen. Ze willen gewoon de huisjes vol hebben.
je moet nu nog niet gaan boeken hoor.
voor welek periode zou het zijn?
marion

Puck
24-01-2011 om 20:39
Toetje
Wat bedoel je met "aangezien wij het kado krijgen en de gever geen risico wil nemen met last-minute, dus daar kunnen we helaas geen gebruik van maken.". Ik snap niet wat de gever daar voor risico mee loopt.
Ook een tent in hethoogseizoen gaat echt ver boven de 500 euro uit. Ik vrees dat je voor 500 euro in het hoogseizoen echt niets anders kunt krijgen dan een last minute.
Is het anders een optie om zelf geld bij te leggen en iets te boeken?

notje
25-01-2011 om 09:37
Kijk op
www.bungalows.nl Daar kun je vaak wel iets vinden.Maar ik zou ook even wachten met boeken.

Fiorucci
25-01-2011 om 10:27
www.hunzepark.nl
Wij waren aangenaam verrast, wij hadden in het hoogseizoen een luxe chalet aan het water, outdooractiviteiten en zwembad voor de kinderen, kanotochten, noem maar op,echt heel gaaf. En echt binnen je budget.

egberdien
25-01-2011 om 11:21
Trekkershut?
Is dat een optie? Die zijn er ook in allemaal soorten en maten, prijzen volgens mij tussen de 35 en 60 euro per nacht. Meestal op een camping, geen eigen douche & wc maar dat is er op de camping natuurlijk wel.
Kijk eens op www.trekkershutten.nl.
Wij zijn een paar jaar geleden op camping de bosgraaf, bij Beekbergen geweest. Met zwembad, grote speeltuin en recreactieteam.

toetje
25-01-2011 om 19:13
Bedankt!
we hebben iets gevonden, via marktplaats! Een schattig huisje in de kop van friesland. Geen groot park, geen zwembad, maar wel misschien een opblaasbadje, grote tuin, hond mag mee en de waddenzee op korte afstand. prijs 375 all in voor een week.
bedankt voor het meedenken allemaal!
groeten,
toetje