Vakantie en uitjes

Wiekent
17-01-2010 om 17:26
Vakantiehuisje voor weekend met vriendinnen
Ik ga een weekend weg met vriendinnen. We zijn met zijn zessen. Alleen nu moeten we nog een leuke locatie vinden. Wie weet raad?
"Eisen": In Nederland. Er moet een hond mee mogen. In de natuur (maakt niet uit wat voor natuur). Moet vanaf Amsterdam binnen ongeveer anderhalf uur bereikbaar zijn met OV. Bereikbaar is een ruim begrip, twee kilometer lopen is niet erg. En het mag geen Landal of Centerparcs of iets dergelijks zijn.
Wie weet er iets leuks?

purk
17-01-2010 om 17:47
Oke, ons geheim
het voldoet niet geheel aan je eisen, maar hier ben ik vorig jaar voor het eerst met een groep vriendinnen geweest en we gaan elk jaar met een ander gezin in dit huis. Is iets verder dan anderhalf uur reizen, maar als je een heerlijk verwen-tut-strandwandelweekend met hond wilt is dit ons geheim:
http://www.kleinvaarwater.nl/index.php?id=accommodaties&no_cache=1&showUid=1&page=0
groetjes van Purk

amk
17-01-2010 om 18:14
Vvv
Kijk eens op de site van de vvv. Daar staan ook allerlei particuliere huisjes aangeboden. Niet op een park, door het hele land, en vaak erg leuk gelegen en met een geheel eigen karakter.

reina
17-01-2010 om 23:13
Bijv
Ik ga komend weekend weg met een stel kennissen, ik organiseer dat en zoek dan een woning via woningverhuissites zoals Belvilla. Dit keer huren we een huis via Eurorelais.

ChrisH
18-01-2010 om 09:53
Marktplaats
Voor huisjes die door particulieren worden aangeboden kun je ook heel goed op marktplaats kijken. Wij hebben zo vorig jaar een leuk huisje op de Wadden gevonden, buiten het geijkte Centerparcs-aanbod etc om.
Chris

Triple
20-01-2010 om 13:54
Staatsbosbeheer
Staatsbosbeheer verhuurt ook huizen in natuurgebieden in Nederland. Geen idee of die enigszins per OV bereikbaar zijn, maar kijk eens op hun site!