Vakantie en uitjes

mpronk
06-01-2010 om 15:44
Vakantiehuizen met zwembad
wie weet een leuk vakantiehuis met zwembad (dus prive zwembad) We denken aan portugal spanje of griekenland)
incl vlucht en denk huurauto
marion p

inkie1979
07-01-2010 om 09:07
Mpronk
We hebben zelf ook gezocht naar leuke vakantiehuizen met zwembad en prive.. alleen zochten we in italie en dat is het ook geworden..
Ik heb veel gezocht via deze site :
http://www.vakantiebijnederlandersinspanje.nl/?ci=&ciTipologia=3&ciServizi=1
Je huurd dan van nederlandse mensen...
Ik heb nu spanje gedaan en dan vakantiehuizen met zwembad...
als je 1 van de andere voorkeur landen wil kan je dat bovenaan veranderen daar staat ergens klik hier voor andere landen ....
veel plezier met zoeken...

Mama van Jesse
07-01-2010 om 21:09
Even heel kort....
Hoi,
Dit deden wij altijd:
www.interhome.nl
goede ervaringen mee.
www.aguilarent.nl
wat luxere (lees duurdere) huizen, maar ook goede ervaringen mee.
Verder heeft D-reizen ook een sectie met particuliere huizen. Veel hebben een zwembad.
De vlucht boekten wij altijd los, in ons geval via Transavia.
Ook voor huurauto's kun je prima op internet terecht. Ons beviel de site doyouspain.com erg goed. Dit is een soort vergelijkingssite. Als voordeel heeft dit bedrijf dat je niet vooruit betaald en altijd mag annuleren/wijzigen.
Succes met uitzoeken, ik vond de voorpret ook altijd geweldig leuk!!
Groet, MamavanJesse

mpronk
07-01-2010 om 22:14
Inkie en mama van jesse
Ik vind het best een risico zo via de sites te huren. (vorig jaar al die verhalen over spaanse huizen)
zijn ze aangesloten van SGR?
En wat kost een vlucht naar spanje portugal? In juli 2 volwassenen en 2 kids van 3 en 10 jaar?
ik zou graag eens een totaal prijs horen voor 2 weken vakantie
marion

joer
08-01-2010 om 10:48
Kijk hier eens op
Je ziet direct de beschikbaarheid en de kosten.
Wij hebben al vaak huizen bij hen geboekt. En allemaal even fantastisch.
Groeten Joer.

mpronk
08-01-2010 om 17:05
Allen
Ik vindt de prijzen van de huizen wel enorm zeg.
We samen jaren geleden samen eens een huis te spanje gehuurd. Volgens mij toen niet zo duur.Maar de prijzen nu zijn best veel.
In 96 hebben we met z'n tweeen een huis te Florida gehuurd. Als je daar nu de huizenprijzen van bekijk is dat een prikkie vergeleken met portugal of spanje. Maar ja dat vinden we toch wle erg ver vliegen.
marion

inkie1979
10-01-2010 om 13:31
Mpronk
er zijn vaak ook wel goedkopere huizen als je goed zoekt...
nadeel is dat je daar moelijk tussen komt en dat die vaak al verhuurd zijn rond deze tijd...