Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-05-2011 om 13:06
Ik zoek voor de zomervakantie een vakantiepark met de volgende eisen: 6 of 8 persoons huisje/chalet met minimaal 3 slaapkamers, voetbalveld of kooi, speeltuintjes die ook geschikt zijn voor de kleintjes van 1 en 3 jaar, binnenzwembad (hoeft niet groot te zijn). Animatie is leuk, maar hoeft niet persé, restaurant met terras zou ook leuk zijn, maar hoeft ook niet persé. Het liefst in Nederland, Duitsland mag evt. ook.
23-05-2011 om 16:44
het is dat we al iets anders gaan doen maar dit vond ik er zo leuk uit zien.
23-05-2011 om 17:29
Manda rijn
Dat ziet er inderdaad erg leuk uit, maar het is niet echt geschikt voor ons. Want wij hebben (nog) geen tent of caravan, we zoeken een huisje of chalet.
23-05-2011 om 19:14
Yaron
Die zijn er toch volop in NL
kijk op www.weekendjeweg.nl (en dan doorklikken naar bugalows)
Of op www.specials.nl
of op www.landal.nl
www.deroompot.nl
www.hoogenboom.nl
enz enz
marion
24-05-2011 om 12:07
Mpronk
Natuurlijk kijk ik ook op die sites, maar doordat ik een oude computer heb gaat dat niet zo snel allemaal. En soms hebben de forumleden hier zulke goede tips, die vind je niet altijd zomaar.
24-05-2011 om 12:12
Pelle
Bedankt voor je tip, het park ziet er prachtig uit en voldoet denk ik wel aan onze "eisen" en verwachtingen. Leuke omgeving met veel herinneringen, mijn eerste vakantie zonder ouders was namelijk op een camping in Valkenburg.