Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vakantieveilingen.nl

Ik kijk de laatste tijd vaak op vakantieveilingen.nl. Dus als je geduld hebt en weet op welk moment je wat voor bedrag moet bieden, kun je soms voor heel weinig goedkope vakanties boeken naar bungalowparken. Altijd goed de opschrijving doorlezen en eerst op de site van het park zelf kijken om te kijken wat het normaal kost. Heb al wat hotelwaardebonnen binnen en ook voor drie gangen menu en sauna en kip en klaar, vanochtend geboden. Let op is wel verslavend.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

19-03-2010 om 19:13

Geen fijne site

Ik ben er ook op geabonneerd, maar vind het een waardeloos biedsysteem. Als je voordat je gaat bieden kijkt wat iets normaal kost, zie je ook dat vaak boven dat bedrag nog geboden wordt door biedverslaafden!
En mensen beginnen al ver voor de aflooptijd te bieden, en zitten zo heerlijk met elkaar de prijs op te drijven. Ik snap dat niet goed, voor mij is de lol dan ver te zoeken.

Ideaal

Ik vind het een leuke site. Natuurlijk moet je zelf eers kijken wat de werkelijke prijs van het aanbod is en er voor zorgen dat je daar nooit boven komt. Als je het te duur vind worden gewoon niet bieden.
Bieden kun je het beste in de laatste 30 seconden doen en dan wel gelijk goed want je hebt dan niet veel tijd meer voor een 2e bod.
Wij gaan in april voor 85 euro naar Weerterbergen met 6 personen. Zijn afgelopen september voor 475 euro met 2 personen een week All-Incl naar Egypte geweest . Naar de Zwaluwhoeve met zijn tweeen voor 70 euro.
Nou dat waren voor ons 3 dingen die spotgoedkoop zijn . Leuk dus .

Fatima

Fatima

20-03-2010 om 10:58

Maar

Ik heb er ook wel eens zitten kijken naar huisjes. Laatst zag ik er één waarbij geen vaste datum stond maar een periode van een week of 2 in april op basis van beschikbaarheid.

Tja, wie zegt dat het huisje ook beschikbaar is in die twee weken? Daarbij kan ik wellicht niet precies al die dagen in die twee weken en is het huisje alleen beschikbaar in een weekend dat ik niet kan?

Ik begrijp het niet zo geloof ik? Waarom zetten ze geen data neer?

Puck

Puck

20-03-2010 om 12:18

Precies fatima

Op zo'n aanbieding moet je dus niet bieden als het je wazig overkomt. Op basis van beschikbaarheid wil volgens mij meer zeggen dat het niet om een specifiek huisje gaat maar dat je gewoon een huisje op het park krijgt in de periode die jij wilt. Dus jij bepaalt de datum en zij bepalen welk huisje je krijgt. Zulk soort aanbiedingen doen ze vast alleen als er veel huisjes over zijn dus dat het vol zou zitten dat denk ik niet.

Nasha 1st

Nasha 1st

20-03-2010 om 19:53

Vrij recent

heb ik voor het eerst meegedaan op Vakantieveilingen.....ik heb geboden op een huisje bij Slagharen met onbeperkt toegang tot het park....in de laatste 10 seconden heb ik mijn bod er in gegooid, ik had een max voor mezelf gesteld! En.....ik bleek de hoogste bieder! Met 5 man, van vrijdagmiddag tot zondagavond, in een Arizona huisje, met onbeperkt toegang voor 179 euro.....

Moyodo

Moyodo

21-03-2010 om 22:16 Topicstarter

Laatste 10 seconden

Ik heb het biedgedrag echt urten bestudeerd, door goedf te kijken, en nu druk ik op bieden 10 sec. voor afloop en dan moet je nog op bevestigen drukken dus ik tel af vanaf 10 en druk daar de laatste 3 seconden op.

Heb nu voor €55,- Fletcher Hotel voor 2 pers. en dan is het een jaar geldig in alle 36 hotels, alleen is het dan last minute, want je kunt alleen binnen 5 dagen voor vertrek boeken. En ik heb bij sauna de veluwe voor €55,- een dagje voor 2 pers. met lunch en hotel Witte Paard in Oostwold ook voor €50,- voor 2 pers. En eergisteren bon voor Kip en Klaar in Apeldoorn, ook voor €55,- voor 4 pers.En een bon voor 3 gangen menu bij een van de 32 Fletcher hotels voor €40,-. Je moet er altijd €4,- bij op tellen voor het reserveren en betaal je via machtiging dan nog eens €2,50 erbij voor bakkosten, daar hou ik altijd rekening mee bij het bieden.

2 uur lang onbeperkt buffet met kip en alles erop en aan. Alleen drankjes zelf betalen. Ik let bij de bungalows idd op de datum, ik heb twee honden en kan niet zomaar weg. En ook bij de verplichte kosten kijken, soms zijn schoonmaakkosten hoger dan bedrag wat je kwijt bent voor het huisje.
Het is wel verslavend, dus als je daar erg gevoelig voor bent, niet doen.

Puck

Puck

22-03-2010 om 10:04

Didi68

Een hobby mag geld kosten MAar Moyodo, ik denk ook dat jij enigzins verslaafd bent...

Moyodo

Moyodo

22-03-2010 om 10:58 Topicstarter

Nee hoor

Er staan zat leuke dingen bij maar daar bied ik niet op. Wij willen altijd graag uit eten maar doen dat vaak niet omdat...tja geen idee. Nu heb ik een bon en dan moet je , daar verheug ik mij op. Wij gaan in mei naar Center parcs en dan is mijn dochter er niet bij, dus een avond hebben we al een 3 gangen menu, scheelt weer koken.

Sauna dagje was al gepland en had normaal veel meer gekost. Staan al gepland voor na de zomervakantie samen met vriendin. Kip en klaar voor 4 personen doen we in junu als verjardagscadeau voor schoonvader, want die is in juli jarig en wij zijn er dan niet. Nu gaan we met z'n vieren lekker eten.

Als wij terug komen van de midweek in mei, dan gaat mijn dochter naar haar vader in Assen. De dag erop gaan wij naar Duitsland en op terug weg naar Winschoten naar mijn oude werk en winkelen, dan naar Hoogezand vriendin in nieuw huis bezoeken en aansluitend slapen in hotel in Oostwold. Dan heb ik alleen de Fletcher hotelbon over en die is een jaar geldig.
Of ik ga en nachtje met dochter naar strand en dan daar slapen of met vriend als zij bij vader is. Je kunt vaak niet vlak voor die tijd bieden, want als je pech hebt heb je niets en moet je voor de normale prijs boeken. Nu ben ik klaar met bieden.

Moyodo

Moyodo

22-03-2010 om 22:10 Topicstarter

Ook hobby

Ik zie het dan ook als hobby, leuke uitstapjes plannen, beter dan alleen maar thuis zitten. Ik rook al niet en drink ook niet, sporten lukt ook niet meer en opvanghondjes uit het buitenland kan nu ook ff niet omdat ik teveel stress rondom autistische dochter heb. Dan maar wat leuke goedkope dingen plannen anders komt het er toch niet van.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.