Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-07-2014 om 18:16
Hoi,
Even een vraag in het algemeen:
al jaren dromen wij er van om eens te vliegen naar een tropisch oord, leuk hotelletje of appartementje, all inclusive en geweldig zwembad aldaar.
Lijkt ons geweldig, maar als ik google op zulke vakanties krijg ik een rolberoerte. Wij zijn met 5 personen, dus dat maakt het uiteraard ook duurder. Maar ik kom uit op bedragen van duizenden euro's. Echt schrikbarend, en je vraagt je af wie zulke vakanties kunnen betalen ????
Ik zet even onze wensen op een rij:
- met vliegtuig naar zonnig oord
- all inclusive
- appartement of hotelkamer voor 5 personen (2 volw, 3 kinderen)
- niet het hele massale megadrukke van met duizenden in het zwembad dobberen, liefst gezellig druk zonder dat het extreem is.
- zonnige bestemming
Er zijn er onder jullie vast wel mensen die ooit zo'n vakantie hebben geboekt. Waar zou ik op moeten letten ? Of ben ik naief en ben je simpelweg zo veel geld kwijt ? Zijn er goedkopere organisaties ? Last minutes ? Kortom; wie heeft tips om met mijn te kijken naar een manier om onze wens in vervulling te laten gaan ??
En ja, als het echt zo duur is en niet goedkoper kan, dan houdt natuurlijk alles op ! Dat geld hebben we niet, dan houden we het op kamperen (doen we ook al heel lang), maar dit lijkt ons gewoon zo leuk om eens een keertje te doen.
groet Anna
29-07-2014 om 15:33
Tihama
Als je vroeg boekt (december) lukt het wel. We hebben nu zelfs een villa met 2 slaapkamers op Jan Thiel. Als we genoegen hadden genomen met een appartementje met 1 slaapkamer en bedbank in de woonkamer kon het voor 3700.
Anna - die tip zou ik jou ook willen meegeven. Boek vroeg, vanaf oktober zijn soms de prijzen voor het hoogseizoen al beschikbaar. De krenten zijn nl altijd snel uit de pap.
29-07-2014 om 16:00
Succes!
Hopelijk lukt het, ben benieuwd. Wij hebben trouwens die twee keer (Cyprus en Lanzarote) via een reisbureau geboekt.
Voor een kortere vakantie zijn we een keer vanaf Bremen vertrokken, dat vliegticket was veel goedkoper.
29-07-2014 om 16:02
En anders heel laat
Vroeg boeken is inderdaad goedkoper, maar heel laat kan ook heel voordelig zijn. En helemaal als het niet echt uitmaakt waar naartoe, is er vast nog wel iets te vinden.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.