Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
09-02-2012 om 21:16
Wij zijn van plan om begin juni een bezoek te gaan brengen aan familie in Noorwegen. Zij wonen in Moss. Nu heb je daar een vliegveld: Oslo Rygge.
Wie is hier wel eens heengevlogen en hoe hebben jullie dat geboekt? Wat ik ook probeer, met geen mogelijkheid kan ik een retourvlucht die kant op boeken terwijl er toch echt vluchten die kant op moeten zijn.
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt
10-02-2012 om 02:24
Ryan air
gewoon even googelen op flights to Oslo rygge en je ziet zo wie er op vliegt.
10-02-2012 om 09:47
deze had ik ook gevonden. Ik had alleen van mensen gehoord dat ze vanaf R'dam Airport daarheen zijn gevlogen…..dat geloof ik dus niet. Moet dat nog even checken.
11-02-2012 om 09:38
Vanuit brussel
Als je de routekaart van Ryanair bekijkt zie je dat er vanuit Brussel wordt gevlogen op Oslo Rygge, dichterbij zal niet lukken.
12-02-2012 om 16:47
Monet
Ik zie het. Ik denk dat het ook met de wintertijden te maken heeft.
Rayair vliet ook via Eindhoven naar Moss Rygge maar ik vermoed vanaf 24 maart pas. Op dit moment inderdaad geen vluchten die kant op. Ik probeer het volgende maand nog eens.