Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Zonnetje

Zonnetje

26-01-2011 om 23:09

Vliegvakantie met dochter van 13, wie heeft leuke tip

Hoi allemaal,

Ik heb besloten te willen vliegen naar een zonnig oord in de zomervakantie, samen met mn meis van 13 jaar.
Mijn budget voor de reis en acco. ligt rond de 1200 euro. Ik twijfel tussen Portugal , Ibiza en Turkye.
Er is zoveel aanbod op het web maar ik word er niet warm van. Grote hotels met zwembaden en het lijkt me allemaal erg massaal.
Liefst een gastenhuis of b&b maar hoe combineer je dit met een vliegticket en vervoer va het vliegveld. Alles geregeld lijkt me heerlijk maar om dan in een grot complex terect te komen schrikt me dan weer af.
Ik wil wel heel graag een zwembad voor haar en strand in de buurt en een leuk stadje vindt ze ook heerlijk.
Wie o wie heeft een leuke tip en wil deze met mij delen?

Lieve groet,
Zonnetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

27-01-2011 om 01:14

Jiba

wij zijn vorig jaar naar Albufeira geweest in portugal minicomplex: 3 appartementen en een zwembad.
In het oude deel van de stad, op loop afstand van het oude centrum.

http://www.jiba.nl/albufeira/appartementen-sol-nascente-i-en-ii

In de buurt van barcelona?

Bijvoorbeeld in Sitges of Castelldefels? Dat is op treinafstand van Barcelona en ook leuk als uitje dus. Heb je alles in de buurt. Strand, stad, zwembad! Vliegtickets zijn erg goedkoop naar Barcelona met easyjet (pas wel op voor de bagageprijzen), KLM of Transavia. Huisje is gemakkelijk te vinden op bv homeaway.nl. Maar op Zoover vind je ook een aantal hotels.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.