Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vlucht boeken maar paspoort verloopt

Ik wil een vlucht boeken voor begin volgend jaar, maar aan het eind van het jaar verloopt mijn paspoort.

Heeft een van jullie dat weleens bij de hand gehad? Ik ga boeken via Easyjet maar kan er geen info over vinden. Bij het boeken met je je paspoortnummer opgeven, maar dat nummer veranderd (denk ik) wanneer mijn nieuwe paspoort wordt uitgegeven.

Kan ik na boeking mijn gegevens (paspoort nummer) wijzigen? Dat je spelfouten kunt wijzigen en/of een vlucht, dat weet ik, maar ook mijn paspoortnummer?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Moppeke

Moppeke

09-05-2011 om 19:08 Topicstarter

Antwoord al gevonden!

Easyjet gebeld. Simpel. Had even een dag nodig om dat te bedenken

Puck

Puck

09-05-2011 om 22:36

Zo makkelijk kom je er niet vanaf

Ja Moppeke... je had toch niet gedacht dat je er nu zo makkelijk onderuit kwam Nu wil ik het antwoord dat Easyjet je gegeven had natuurlijk ook weten. Ik vond het namelijk wel een hele slimme vraag, zou er zelf geloof ik never nooit bij stilgestaan hebben.

Vic

Vic

09-05-2011 om 23:05

Ja, ik ben ook benieuwd

Dat is informatie die gedeeld moet worden
Ik heb wel eens geprobeerd een vliegticket te boeken voor een nog ongeboren kind. De naam en geboortemaand wist ik, maar dat bleek niet voldoende. Ik moest dus wachten met boeken tot ik de geboortedatum wist.

Moppeke

Moppeke

10-05-2011 om 17:28 Topicstarter

Komt ie:

Easyjet gebeld en het gebeurt natuurlijk vaker.

Bij het boeken het paspoortnummer nog niet invullen, het veld blanco laten. De medewerker van Easyjet zei me dat je dat veld zelfs pas vlak voor het printen van het ticket kunt invullen.

Andere optie is je huidige nummer invullen en dan later even een belletje naar de klantenservice van Easyjet met het verzoek om wijziging van het nummer.

Met dat laatste, Easyjet bellen, heb ik ervaring. Gelukkig zijn ze eenvoudig te bereiken en zijn ze klantvriendelijk. Althans, dat is mijn ervaring

Moppeke

Moppeke

12-05-2011 om 16:47 Topicstarter

Sterker nog:

Ik heb geboekt, maar het paspoortnummer werd bij de boeking niet eens gevraagd bij Easyjet.

Dat is volgens mij wel het geval bij Ryanair, daar heb ik het eerder moeten opgeven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.