Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Summer

Summer

12-07-2018 om 22:19

Voor eerst vliegen

Hoi

Wij gaan dit jaar voor eerst vliegen met de kids van 9 en 6 jaar, het is maar 2 uurtje vliegen van Brussel naar Toulouse maar toch.

Hebben jullie tips wat ze mee aan board kunnen nemen en wat mag tegenwoordig?
Ik neem wat te lezen mee Donald Duck puzzelboekje.
De oudste vind het heel spannend ook omdat ze wagenziek is, is ze bang dat ze ook tijdens de vlucht misselijk is en last krijgt van haar oren.

Guera

Guera

12-07-2018 om 22:53

Primatour

2 uur is zo voorbij. Vlieg je zelf ook voor het eerst of alleen kinderen?
Waarmee vlieg je?
In geval klm bijvoorbeeld krijg je een drankje en een nootje. Easyjet of tranavia kun je vanalles kopen.
Ik zou zorgen dat je een spuugzat aan de stewardess vraagt. Vaak zitten ze niet meer automatisch bij je stoel. Onze zoon is ook wagenz en moet altijd spugen bij de landing. Ook als doe supersmooth gaat zonder turbulentie. Of even pilletje geven wellicht.....
Veel plezier!

Pil

Vraag bij de huisarts om n pil tegen wagenziekte en die al innemen als je wacht om te boarden. Scheelt zoveel. Misselijk zijn en overgeven is zo naar. Mijn kinderen kregen ze ook altijd en daar zijn ze me nog dankbaar voor.
Een boekje is leuk maar laat ze vooral uit het raam kijken! Of n klein zakspelletje? T is zo voorbij en een hele belevenis.

Tok

Tok

14-07-2018 om 00:33

Pilletje drogist

Kauwgom kauwen bij het opstijgen of bekertjes over je oren bij het opstijgen en naar de drogist (niet je huisarts) voor een pilletje. Anders paracetamol geven bij oorpijn Kijk niet gek op als die per ongeluk 4 dagen na blijft zeuren.
Ik ben heel erg wagenziek en zeeziek maar in de lucht nergens last van .

Triva

Triva

14-07-2018 om 04:41

Huisarts?

Reisziektetabletjes koop je gewoon bij de drogist. Twee uur vliegen? Hemels... Veel fijner dan twee uur autorijden lijkt mij. Koop een nieuw kaartspelletje ofzo.

Lolly

Ziploc-zakjes igv spugen en lolly tegen vervelende druk op de oren.
Kinderen spelen in een vliegtuig vaak op een tablet of Nintendo.

Pirata

Pirata

14-07-2018 om 16:56

extra kleding mee de cabine in

Wij hebben een kind dat zichzelf ooit onderspuugde in het vliegtuig (gelukkig niet de omgeving). Gelukkig hadden wij een extra set kleding bij de hand en een plastic zak voor de vuile kleding.
Toen we geland waren viel hij gelijk in een modderplas trouwens, toen waren we al zo ongeveer door de schone broeken heen....
Wij gaven hem zowel een valeriaan tegen de zenuwen als iets tegen reisziekte. Maar hij was zo nerveus dat ie alsnog ging spugen (hij vindt vliegen behoorlijk spannend).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.