Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Nasha 1st

Nasha 1st

28-02-2010 om 14:20

Voor het eerst via vakantieveiling

iets geprobeerd en meteen het hoogste bod! Voor 179 gaan wij met het hele gezin 3 dagen naar Slagharen, in een Arizona-bungalow hihihihihi.....heb het nog nooit gedaan.....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

28-02-2010 om 19:27

Leuk nasha

Fijn dat je van mijn belastinggeld iets leuks gaat doen Veel plezier. Pas je wel op je buffer?

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

28-02-2010 om 21:32

Ik ook via vakantieveiling!

Naar Den Haag, zie draadje hieronder .

Nasha 1st

Nasha 1st

28-02-2010 om 22:07

Puck

oh, ik hou nog genoeg over hoor hahahahaha, daarom probeerde ik dit eens!

Nasha 1st

Nasha 1st

28-02-2010 om 22:07

Rosa!

Ook voor het eerst? Ik dacht altijd, dat kan nooit! Maar het is echt zo!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

28-02-2010 om 22:12

Nasha

Yep, was heel lastig om er tussen te komen. Ik heb wel eerst gekeken wat een reguliere hotelkamer kost. Heel veel anderen hebben dat duidelijk niet gedaan . Uiteindelijk keek ik toevallig vlak voor sluitingstijd (nog 7 seconden of zo) en toen had ik hem. Ha, mooi verjaardagscadeau! Ze hebben ook hele leuke arrangementen en restaurantjes erbij zitten.

Nasha 1st

Nasha 1st

28-02-2010 om 22:22

Ja!

ik had ook eerst gekeken wat het kost als ik normaal boekte en toen een max bedrag in het hoofd genomen....15 seconden voor sluiting kwam er nog een bieding en ik bood 10 seconden voor sluiting mijn bedrag (nog ver onder mijn max overigens) en net toen ik bevestigd had kwam er in beeld, veiling gesloten, met mijn naam boven aan!

Een ding snap ik alleen niet, als ik soms kijk, dan zien ik een paar keer dezelde naam in een lijst staan die dan zichzelf overbieden.....Dat is toch maf?

Kaaskopje

Kaaskopje

01-03-2010 om 00:47

Nasha

Je mag net zo vaak bieden als je wilt, dus dus ook over jezelf heen. Wij zijn vorig jaar naar 2 hotels geweest via hotelveilingen. Ik ga het dit jaar zeker weer proberen voor een leuk bedrag.

Nasha 1st

Nasha 1st

01-03-2010 om 19:43

Psies

en dat vind ik dus ook zo gek? Waarom zou ik mezelf overbieden?

Kaaskopje

Kaaskopje

01-03-2010 om 20:00

Pelle

Soms wil je erg graag ergens heen en als je dan eerst, noem eens wat, 40 euro geboden hebt staat niets je in de weg om bij de laatste bieding 60 euro te bieden. Zolang je maar in de gaten houdt dat de uiteindelijke prijs wel de moeite waard blijft.

Kaaskopje

Kaaskopje

01-03-2010 om 20:02

En...

zo gaat het bij een echte veiling toch ook? Je blijft bieden tot een grens die je acceptabel vindt.

Nasha 1st

Nasha 1st

01-03-2010 om 21:09

Inderdaad pelle

dat bedoel ik.....Er was 1 veiling waar 1 persoon bijv 60, toen 100 en uiteindelijk 150 euro bood (weet de bedragen niet meer), maar daar stonden geen andere namen tussen! Dus op nummer 1, 2 en 3 stond de naam "Pietje Puk" met verschillende bedragen....

Nashaman verdenkt aanbieders met fake-namen de biedprijs op een of andere manier te beinvloeden...

Ook vakantieveilingen

Ik heb net een Beauty en Wellnessdag "gekocht" voor 60 euro voor 2 personen.
Een hele dag verwend worden in de sauna... heerlijk.

Kaaskopje

Kaaskopje

03-03-2010 om 01:06

Oohh

Ik vind het zo vanzelfsprekend om niet zelf de prijs op te drijven dat ik niet eens aan die mogelijkheid dacht. Natúúrlijk bedoel ik met jezelf overbieden als een ander over een bod van mij heen gaat. Zo krijg je misverstanden

Nasha 1st

Nasha 1st

03-03-2010 om 16:46

Kaaskopje

Ja, je zou dat inderdaad logisch vinden, maar kennelijk zijn er mensen die daar anders over denken....

Fraz

Fraz

03-03-2010 om 17:00

Ik denk

dat er misschien wel eens mensen tussen zitten van het bedrijf ofzo die de biedingen kunstmatig hoog maken. Anders heb je kans dat een hotel voor 10 euro ofzo weg gaat.

5 dagen duinrell

Wij zijn vorige jaar met een vakantieveiling 5 dagen naar duinrell geweest voor maar (schrik niet) 120 euro!!!! Voor 4 personen. Anders had alleen de toegang ons al bijna zoveel gekost (aan toegangskaartjes dus) en met alles erop en eraan! Tikibad etc. Midden in de vakantie, dus drukke tijd. Keurig huisje met schoonmaak erbij.
We zijn ook nog 1 dag naar het strand geweest en 1 dag shoppen. Want 5 dagen duinrell is wel erg veel.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.