Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Polly Shearman

Polly Shearman

19-07-2010 om 11:07

Vraag over natuurkampeerterreinen: ontdekkist

Hallo,
tervoorbereiding op onze fietsvakantie, ben ik aan het snuffelen naar leuke natuurkampeerterreinen.
Bij bijna allemaal staat: ontdekkist aanwezig vraag ernaar bij de eigenaar.

Is dat bij ieder terrein een andere? of hebben alle terreinen dezelfde ontdek kist?
Want dan zijn mijn jongens er snel op uit gekeken natuurlijk.

En heeft er nog iemand een tip over een natuurkampeerterrein wat we MOETEN zien!
( zoons zijn: 11-9-4 jaar)

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zeewolde

Polly (nog gefeliciteerd met Ruud trouwens), over Zeewolde zijn wij superenthousiast. Groot, ruim, met allemaal mooie losse bomen. Je kan zwemmen, of op de fiets naar Harderwijk en daar zeilen, boodschappen op 4 km rechte weg door de bossen.

En vooral ontzettend rustig. Aanstekelijk!

Ontdekkisten hebben wij vorig jaar niet gebruikt, daar kan ik je niets over vertellen.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

19-07-2010 om 11:58

Onze favorieten

Veere vonden we erg mooi, Loenen ook (maar wel alleen koude douches). Vorige week waren we drie nachten op de Lange Paal op Texel, groot maar wel mooi, de kinderen vonden het er erg leuk. En kijk eens naar Wieringerwerf. We zijn er uiteindelijk niet geweest, maar ik word wel enthousiast van de omschrijving "bijzonder zijn de rustige kampeerplekken die alleen via stepping stones in het water te bereiken zijn"

ijsvogeltje

ijsvogeltje

19-07-2010 om 12:01

En oostvaardersplassen

Terrein van SBB bij Almere, vonden wij ook erg mooi1

ijsvogeltje

ijsvogeltje

19-07-2010 om 12:28

En...

Zit nog even het boekje door te bladeren... Renkum vonden wij ook erg leuk. Is op een landgoed, in een heuvelachtig stuk bos. Lekker veel schaduw dus. In het draadje hierboven noemde ik ook al Amstelkade in Wilnis, daar waren we een paar jaar geleden een nachtje en vonden we erg leuk.
Groede vonden wij niet zo bijzonder.

amk

amk

19-07-2010 om 12:58

Wieringerwerf

is heel erg leuk, maar op de fiets er naar toe is wel altijd tegen wind want de polder is een behoorlijk open vlakte. Kan het weten, ben er opgegroeid.

En dan mijn grote favoriet maar ja die is vlak bij jullie. De Bergvlietse bossen. Geen idee over de ontdekkist, maar de modderpoel en de trampo's en skelters zijn gewoon ook al erg leuk.

Polly Shearman

Polly Shearman

23-07-2010 om 12:34

Dank dank

sorry voor de late reaktie, maar ik kom er nu pas aan toe.
Ik heb alle toppers genoteerd en ik laat het jullie nog weten welke we allemaal gaan bezoeken.

groet, polly

Eehh.. polly (knipoog)

Volgens mij was het de bedoeling dat je gewoon Alle Favorieten Van Iedereen gaat bezoeken.

Tanden opelkaar en fietsen maar!!

Route is wel van belang, Ijsvogeltje had er toch een in Zeeland of Zeeuws Vlaanderen ofzo? Als het zuidwestenwind is begin je daar en dan laat je je gewoon over heel Nederland waaien.

Met 150 km per dat moet je een heel eind komen.

Goeie reis!

Sorry, weet niet waarom ik zo melig ben..

ijsvogeltje

ijsvogeltje

23-07-2010 om 21:37

Inderdaad!

Hup, op de fiets en gewoon heel Nederland door. Moet helemaal gaan lukken met die energieke stuiterballen van jou!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.