Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-01-2011 om 21:32
Hallo allen,
paar vraagjes. Wij vliegen op 1 mei naar Malaga voor een week; 2 volw, 2 kinderen 8 en 12. We komen laat aan.
- de eerste 2 nachten willen we uitrusten, zwemmen; dus hotelletje/apt bij vliegveld (niet te dichtbij ,niet te ver, max uurtje rijden) Nerja, is dat wat? Is het allemaal erg toeristisch daar? Ik wil graag aan die kant van Malaga omdat we daarna ri Granada rijden.
- hotels Granada? Familiekamer, zwembad als het kan?
- dan hetzelfde in Cordoba of in de buurt?
Wie heeft tips?
Katja
13-01-2011 om 11:34
Nee, ik heb al op booking gekeken..
.. ik wil juist tips! Ik zie door de bomen het booking niet meer
Ik wil graag ervaringstips.
Katja
13-01-2011 om 15:12
Nerja
Ik wou net Nerja voorstellen maar ik zie dat je daar zelf ook al aangedacht hebt. Nerja is erg leuk. Mooi strand, leuke plaats. Niet te toeristisch maar wel toeristisch genoeg om gezellig te zijn. Lokatie is prima. Wij zijn vanuit Nerja een dagje naar Granada en een dagje naar Ronda gegaan.
Wij zaten trouwens in Capistrano villages. Dat is aan te raden. Zeker is die kant van Nerja een aanrader maar ik zou achteraf wel liever iets dichter bij het strand willen zitten. Volgens mij heet het betreffende strand Burriana playa of iets wat daarop lijkt. Iets verder nog ligt Amunecar (klinkt als ) Dat is ook een leuke plaats.
Torrox vonden wij minder geslaagd. Beetje vervallen en erg engels.
13-01-2011 om 15:22
Oh leuk, ik ga ...
.. Meteen kijken! Kijk hier heb ik wat aan. Thx!
Katja
via Iphone