Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

alleen

alleen

01-06-2020 om 11:47

Vrije dag en een zondag

Wat te doen op een vrije dag zoals 2e pinksterdag.
Zondags meestal puzzelen en tv kijken.
Maar vandaag slaat de verveling toe.
Ik zit in mijn stoel en nu.

Mijn vriendin wil niks alleen maar tv kijken.
En oh naar buiten dat is altijd moeilijk voor hem.
Hij wil niet wandelen of fietsen.
Ik heb geen fiets en ook geen geld om een te kopen.

En iemand nog tips

Wandelen

Als we ons vervelen gaan we fietsen en een ijsje halen. Maar je kunt ook wandelen en een ijsje halen. Of zelf je koffie meenemen en ergens in het gras gaan zitten of in een parkje of aan het water. Soms gaan we buiten foto's maken. Die worden dan thuis weer door dochter bewerkt.
In natuurwater kun je nu gaan zwemmen.
Zoon heeft gisteren zijn kamer ondersteboven gehaald, schoongemaakt en de ramen gelapt.
Nou vond ik de dag minder geschikt, maar ik heb het toch maar aangemoedigd. Vandaag wordt er door hem een woonkamerraam gesopt.
En naar zijn kamer kijken is echt genieten nu.

Hangkous

Hangkous

01-06-2020 om 14:24

En klusje aanpakken?

Man is zaterdag gestart met onderhoud van het terrasscherm. Gisteren even een stil klusje op de computer om de gelovige buren niet te storen.
Vanochtend stond buurman zelf weer om 9.30 zijn dakgoot te schuren dus wij zijn ook weer klusjes gaan doen.
Man doet de andere helft van de knikarmen van het zonnescherm en ik sta buiten te strijken zodat man morgen weer met een glad overhemd "naar kantoor" kan.
Als de strijk zo klaar is ga ik verder aan mijn hobby project tot het tijd is om eten te koken.

bieb63

bieb63

01-06-2020 om 14:35

als je weinig geld hebt

ivm geen fiets kunnen kopen, dan neem ik aan dat je voor de coronatijd ook niet zoveel kon doen (geld uitgeven) in de zin van naar de bios, terrasje, museum, pretpark enz enz. M.a.w.: wat deed je toen dan? Mij lijkt het dus dat de coronatijd (zeker nu er weer veel meer kan en mag, dan 2 maanden geleden) niet zoveel heeft veranderd in je mogelijkheden. Zeker vanaf nu.
Als je naar buiten wil en weinig te bessteden hebt, dan wordt het fietsen, wandelen, in een park zitten, of het nu coronatijd is of niet.
Ik zou zeggen: als je partner geen zin in fietsen en wandelen heeft, dan maar alleen, of nog beter: met vriendin, buurvrouw enz. Kijk eens in een buurtapp: wellicht zijn er meer mensen die dergelijke 'maatjes' zoeken.
Verder zou ik, zeker als de winter er straks weer aankomt, je eens verdiepen of er geen hobby's zijn waar je iets mee zou kunnen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.