Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Brigitte

Brigitte

28-11-2017 om 08:27

Waar borrelen in Amsterdam aanstaande woensdagavond

Hoi hoi,

Morgenavond willen wij met onze vroegere vriendengroep (6 mannen en vrouwen, allemaal rond de 50) borrelen on Amsterdam 's avonds.
Kenden we in onze studententijd iedere leuke kroeg, nu weten we niets meer omdat we allemaal niet meer in Amsterdam wonen.
Heeft er iemand een tip? Die hoor ik graag!
Dank alvast,
Brigitte

nou, veel zit er nog

Je bent van mijn leeftijd, en ik kan je vertellen dat een aantal van de oude getrouwen er gewoon nog altijd is: De Jaren, De Staalmeesters (a.k.a Oorlam, naar de lichtreclame), DuLac, Het Gebed, Kapitein Zeppos, e.v.a. Alleen De Schutter is inmiddels dicht, vziw.
Maar aan mij heb je ook weer niet erg veel, want ik woon dan wel in Amsterdam, maar de kroeg zie ik niet zo heel vaak meer van binnen.

Misschien helpt het als je even aangeeft in welk deel van de stad je af wilt spreken. De keuze is vrij ruim, namelijk

groeten,

Temet

Brigitte

Brigitte

28-11-2017 om 12:20

Ah, de Schutter...

Hoi Temet,

Dank je voor de je reactie!
Wij kwamen inderdaad bij de Schutter ja. En bij café de Lelie naast de Westertoren, is er ook niet meer.
We zoeken een beetje de Wwestkant van het centrum, en ook staatsliedenbuurt en ter hoogte van Westerpark.

Dank alvast,
Brigitte

O'Reillys

Ierse pub achter paleis op de dam, waar je ook wat kan eten.

Niet echt bij Westerpark, maar een leuke starter.

Http://www.oreillys.com/amsterdam

Amsterdamse

Amsterdamse

28-11-2017 om 14:59

west

Temet, je haalt allemaal zoete herinneringen op, toen ik nog de hele nacht door kon. In DuLac hebben we ooit nog een keer een te gek oud&nieuwfeest georganiseerd.

Anyway, tips in west:
Westergasterrein: verschillende tenten
Edel
De Hallen, en dan niet de foodhallen want veel te druk, maar Remise47
Hotel not hotel, in de hotellobby cocktails drinken
De Waterkant, tropische sferen

Of wil je liever een bruine kroeg?
Cafe De Toog, cafe De Koe, WG cafe.

Du lac

Is inmiddels ook gesloten ....

In de buurt die je aangeeft is Piet de Gruyter erg leuk. Op het Limburg Stirumplein. Of Checkpoint Charlie aan de nassaukade 48. Of naar graaf Leopold, in de Limburg stirumstraat 115.

Groet van een Amsterdamse 40er uit West

en, wat is het geworden?

Wat is het uiteindelijk geworden? En beviel het?

Groeten,

Temet

Poesiat en kater

Ik zie het te laat maar bovengenoemde vind ik een aanrader. Wel in Oost.
Sini

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.