Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Polly Shearman

Polly Shearman

20-01-2011 om 15:03

Waar is de adder?

"if it sounds to good to be true, it uselly is"

ik vond dit: http://www.all-paris-apartments.com/nl/appartementen-parijs/ref_7546/

waar zit de adder??

wie vind voor mij de adder, kan je hem niet vinden? vertel me dan waar ik onze auto zou kunnen wegzetten, veilig voor een paar dagen, en niet te duur.

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Inderdaad

Heb het even vergeleken met onze meivakantie en die is 600 euro voor 2 weken (Zuid Frankrijk) en dit is voor dezelfde data 2300 euro.....

Dusse, zie jij iets wat wij niet zien op die site?

Tijgeroog

Tijgeroog

20-01-2011 om 16:34

Duurer

49 euro pppn is bijna 250 euro per nacht (want gebaseerd op 5 personen), dus 1750 per week.

Wij gaan komende week skieen. Wintersportgebied, direct aan de piste = duur. Luxe appartement met halfpension, uitgebreid ontbijtbuffet, 3 a 4 gangen 's avonds, elke dag schoongemaakt en alles, 75 euro pppn

Polly Shearman

Polly Shearman

20-01-2011 om 16:52

Euh

het zou voor ons maar gaan om 2 nachtjes, in de meivakantie... voor 491,- euro

dat is toch niet heel raar?? voor die plek?

Puck

Puck

20-01-2011 om 17:17

Auto bij eurodsiney

Polly, kun je de auto niet bij Eurodisney laten gaan en met de trein met bagage voor 2 dagen naar het centrum afreizen?
Ik vind het gigaduur voor 2 overnachtingen, ik denk dat een middenklassehotel goedkoper uitpakt.

Polly Shearman

Polly Shearman

20-01-2011 om 17:44

Wie helpt dan

zoeken naar een middenklashotel in parijs? waar wij met zijn 5e terecht kunnen.... grote zeldzaamheid een familie kamer voor 5 personen in de stad hoor.

Tijgeroog

Tijgeroog

20-01-2011 om 18:31

Dit?

Op deze site staat een link, als je daar op klikt kun je aan de linkerkant aangeven met hoeveel mensen je op de kamer wil slapen.

http://www.travelsignposts.com/Paris/paris_hotels-family-rooms.php

Tijgeroog

Tijgeroog

20-01-2011 om 18:33

Maar

Kun je niet 2 kamers naast elkaar nemen? Een voor jullie, een voor de kinderen, desnoods met een extra bed voor een van de kinderen? Daar doen ze in Frankrijk nooit zo moeilijk over.

Als je niet al te veel luxe wilt

Waarom dan geen Etap hotel? 2 kamers boeken, kinderen mogen gratis op de kamer. Elke kamer heeft een 2-persoonsbed en daarboven een 1 persoons hoogslaper. Wc en douche op de kamer. Als je kamers langs elkaar boekt kun je ook de tussendeur open laten. Dus jij en man op een kamer, en 3 kids in de andere met tussendeur open.
Wij gaan altijd naar etap porte de Montreuil. Daaronder zit een groot winkelcentrum met gratis (!) parkeergarage. De metro is vlakbij, dus je bent zo in Euro Disney, maar ook in de stad. Voordeel is ook dat je niet de halve stad hoeft door te crossen met je auto, het hotel ligt in de buurt van de randweg.
Dan ben je voor iets minder dan 120 euro klaar...
Mocht je meer willen weten over de metroverbindingen ofzo, laat maar even weten.
Oh trouwens, je kunt bij Etap ook ontbijten voor een prikkie, maar dat doen we eigenlijk nooit, wegens niet zo lekker. Maar in het winkelcentrum beneden zit een bakker en een mac donalds (koffie!!) en aan de overkant een tentje waar ze sandwiches verkopen.

Polly Shearman

Polly Shearman

22-01-2011 om 12:37

Dank

We zijn er nog niet helemaal uit, zelfs al langs het reisburo geweest maar die weten al helemaal niks... pffff

ik begin toch te denken aan idd een hotel BUITEN de stad en dan met de metro erin.. want wij zijn geen helden met de auto in een drukke vreemde stad..
dus dat ETAP lijkt me wel geschikt, heb al gezocht maar ik kom op IBIS uit.. wat daar zit? misschien van naam veranderd??
wenli?

Helemaal met sinilind eens!

Wij zaten een keer met het gezin in Adagio Montmartre. Apartementen voor gezinnen. Ideaal gelegen aan de voet van de Sacre Coeur. En niet zo duur.

Etap-ibis

Ze zitten in het zelfde gebouw; een aantal verdiepingen zijn van Etap, en een aantal anderen van Ibis. Ibis is iets duurder dan Etap. samen vallen ze weer onder de Accord-groep.
Kijk maar eens op deze link: http://www.etaphotel.com/gb/hotel-5037-etap-hotel-paris-porte-de-montreuil/index.shtml
Maar nogmaals; stel je van een Etap hotel niet teveel voor. Het is erg basic; een kamer met een 2-persoonsbed, daarboven een stapelbed, tafel, 2 stoelen, open kast, televisie en dan een aparte wc en douche. de kamers zijn ook echt niet groot. Maar goed, daar is de prijs dan ook naar. Wij gaan minimaal 1 x per jaar naar Parijs, en slapen er altijd. Maar dan ook echt alleen maar slapen. 's Ochtends even een bakkie koffie bij de Mac, en een sandwich aan de overkant. Dan de metro in richting stad om vervolgens tegen een uur of 11 's avonds doodmoe weer in bed te vallen. En daarvoor vinden wij Etap ideaal. Trouwens, op het plein voor het hotel is zo'n beetje elke dag markt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.