Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

kastanjet

kastanjet

08-03-2012 om 19:26

Waar kan ik luifel van de tent laten aanpassen

Hallo,

Graag zouden wij de luifel van onze tent (Outwell Bear Lake 6) laten aanpassen. Deze is nu open en wij zouden deze graag dicht laten maken met doorzichtig zeil/doek.
Wie weet een goed adres hiervoor. Moet ik bij een tentenzaak zijn, of misschien een zeilmakerij? Heeft iemand een idee van prijzen?

Een foto van de tent met luifel zoals deze nu is:
http://www.caseysoutdoorleisure.co.uk/outwell-bear-lake-6-polycotton-tent-2012-1950-p.asp

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jessica O

Jessica O

08-03-2012 om 21:26

Weet niet

precies waar je woont (volgens mij aardig in deze buurt). In Wierden zit een zeilmakerij/tentenmakerij. Boko heet die, zit aan de ambachtsweg (geen website).
Misschien daar eens informeren.

Jessica

sinas

sinas

08-03-2012 om 23:25

Kampeerwinkel?

wij laten onze voortent binnenkort bij Campolife repareren, nieuwe ritsen er in.

Marie

Marie

09-03-2012 om 12:42

Zijkanten / voorkant?

Hallo
Wil je de zijkanten dicht hebben of de voorkant (soort voortent van maken?).
Ik denk dat je dan het beste naar een zeilmakerij kunt gaan. Zit vaak bij grotere kampeerwinkels in.
Vraag gewoon bij verschillende zaken een offerte op.
En anders kun je wellicht ook gaan prutsen met een tarp?
succes

Ilva

Ilva

10-03-2012 om 13:54

Zeilmakerij

Wij hebben onze luifel laten verlengen bij een zeilmakerij in Amsterdam. Als je het adres wil weten moet je het maar even laten weten. Hopelijk weet m'n man het nog.

kastanjet

kastanjet

11-03-2012 om 17:21

Bedankt

voor het meedenken. Ik ga hier in de buurt even op zoek naar een zeilmakerij en vraag een offerte aan (Amsterdan is iets te ver weg).

Ilva

Ilva

16-03-2012 om 16:58

Succes

Succes, ik hoop dat het lukt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.