Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Waar naar toe? (camping in Frankrijk)

Hoi,

Ik zoek een camping in midden/noord-Frankrijk/Vogezen/Elzas waar mooie natuur is en waar het voor oudere jeugd gezellig is. Wie kan mijn helpen aan een leuke camping?

Groetjes, Emilie

vlinder72

vlinder72

02-07-2020 om 21:04

Dit jaar

Dit jaar of in het algemeen?. Ik denk namelijk dat niemand nu weet of het gezellig op campings is aangezien er allerlei maatregelen genomen worden en heel veel mensen niet gaan.

Jongeren

Zijn verplicht afstand te houden in Frankrijk de puber van goede vrienden van ons gaat om die reden niet mee met zijn ouders: kan toch niet rondhangen op de camping

Zonnehoed

Zonnehoed

02-07-2020 om 21:37

Rondhangen?

Dat kan toch ook op anderhalve meter?

Verder geen tips, sorry.

Maar niet met zn allen op een luchtbed in het water of met je vakantieliefde en grote groepen mogen ook niet. Kortom dat wat een oudere puber nog leuk vindt als hij mee gaat met ouders kan niet

Ander forum

Ik raad je aan de vraag te stellen op het forum van www.camping-frankrijk.nl. Daar loopt nu ook een draadje met ervaringen van mensen die sinds 15 juni afgereisd zijn. Reuze handig en daar worden heel goede tips gegeven.

Emzie

Camping la domaine des bans in de vogezen: superleuke camping. Zeker geschikt voor pubers en mooie natuur!

Doenja

Doenja

06-07-2020 om 21:26

om de hoek

Ik dacht effe geniaal te zijn, en deze zomer te gaan kamperen bij een dichtbij gelegen watersportgebied. Nou dat hadden er meer bedacht! Alles vol. En op een andere camping ook, en nog een....We houden het nieuws een beetje in de gaten en hopen toch op een plekje ergens in de middle of nowhere met wat water. Worden de berichten negatiever dan blijven we thuis. Dank je wel voor de tips hier!

emzie

emzie

16-07-2020 om 13:58 Topicstarter

dank voor de reacties!

Wij hebben uiteindelijk besloten toch naar Frankrijk te gaan, maar dit x in een huisje in plaats van kamperen en niet zolang, maar 10 dagen. Gekozen voor camping Chateau des Marais in het Loiregebied ipv Vogezen/Elzas. We gaan het zien . Ben vooral benieuwd hoe het onze pubers gaat bevallen. Dank voor de tips in elk geval.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.