Vakantie en uitjes

Astertje
15-07-2010 om 21:56
Waar overnachten met 3 kinderen?
....behalve in een tent op een camping ?
Wij hebben een zoon van net 7 en twee meisjes van bijna 1. 3 kids op een kamer, wie weet leuke -enigzins betaalbaar gaarne- adresjes voor een weekendje weg in eigen land??
Ik zoek me suf, af en toe vind ik familiekamers, maar betaal er bijna 190 euro voor per nacht. Zelf een stayokay ben je meer dan 150 euro kwijt voor een nacht...iieek !
Iemand suggesties, tips, ideeen?

Moppeke
15-07-2010 om 22:12
Simpel
kijk eens op bungalows.nl. Daar kun je op diverse manieren zoeken, aantal personen, datum enz.
Kijk ook even links in de hoek op 'Summersale'. Daar zie ik toch echt 6 persoons accomodaties voor een weekend onder de 225 euro.
En als je zoekt op marktplaats, dan kom je ook genoeg lastminutes tegen. Is even grutten, maar ze zijn er echt.
Nu zoek je op het laatste moment, daar zul je een reden voor hebben. Maar stel dat je in de toekomst op wat langer termijn kunt kijken en je hebt een krap budget, dan loont het ook de moeite om eens te kijken op boerencampings (kamperen bij de boer). Sommige boeren hebben stacaravans te huur voor een zacht prijsje. In de kop van NH zijn er een aantal die dat hebben. En dan heb ik het over een week voor ca. 300 euro. Hoogseizoen!

Astertje
15-07-2010 om 22:20
Een nachtje, niet heel weekend
Hoi Moppeke
bedankt, maar dat is het hem nou net, je bent weer meer dan 200 euro kwijt, voor een weekend.
Gaat mij nou net om accomodatie te vinden met een nachtje erin, zaterdag of zondag.
Site als weekendje weg en bungalows ken ik al, maar dat is niet handig voor slechts een nacht. Enne camperen voor een nacht vind ik nu met de kids nog geen doen. Ja, als de meiden de twee jaar zijn gepasseerd, nu nog niet....

Nor@
16-07-2010 om 09:04
Oke dan...
nachtjeweg.nl, zelfde organisatie, maar voor 1 nacht te boeken, je kan zelf op diverse criteria zoeken, zoals 2 of 3 extra bedden op de kamer.
succes!
gr Nora

Moppeke
16-07-2010 om 17:16
Klopt, trekkershut
Sorry dat was me niet helemaal duidelijk. Maar inderdaad, een trekkershut, daar dacht ik ook gelijk aan. Maar soms is het huren van een trekkershut minimaal 2 nachten in het hoogseizoen.
kijk eens op trekkershut.nl
Kun je zo zien waar ze allemaal staan. Je hebt grote en kleine uitvoeringen. Maar groot voordeel: het is goedkoop. En omdat ze vaak op campings staan, ideaal voor kids.

egberdien
16-07-2010 om 22:21
Trekkershut
daar dacht ik ook meteen aan. Bijvoorbeeld bij landgoed de Barendonk in Beers (bij Nijmegen) hebben ze 5-persoons hutten voor 50 euro per nacht.

Bastet
17-07-2010 om 08:37
www.camping-taniaburg.nl
trekkershut voor drie personen: 31 euro per nacht.
onder de rook van Leeuwarden,in een natuurgebied.
Wij gaan er zelf een week naar toe in augustus,maar dan in het appartement.

Astertje
18-07-2010 om 08:38
Hartstikke bedankt
Leuk, ik ben aan t rondneuzen met jullie tips, en kom idd een stuk verder, hartstikke bedankt !