Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
14-07-2010 om 07:25
Wij hebben vorig jaar een vakantieappartement in Sauerland gekocht, die we via een verhuurbedrijf proberen te verhuren. Het loopt echter voor geen meter met hen nu in de zomer en ik wil het liever proberen zelf te verhuren.
Wat is een goede website waar zoiets aan te bieden?
14-07-2010 om 08:36
Paar mogelijkheden
Wij kijken regelmatig op belvilla.nl, we hebben ook wel eens via letzeburg.nl een huisje in Duitsland geboekt. Kijk gewoon even op internet wat de grootste sites zijn, en heb je toevallig het adres van jullie huidige verhuurder? Gewoon om mijn adressenbestand van vakantiehuisjes voor volgende zomer alvast uit te breiden.
14-07-2010 om 12:08
Hier in het dorp wonen mensen die hebben zelf een site gemaakt van hun huisje. Ze adverteren op marktplaats en zitten redelijk goed vol.
heb je iemand in Sauerland die het huisje voor jullie controleerd of gaan jullie dat ook zelf regelen??
Jessica
14-07-2010 om 12:11
Controle is lastig
Het is me nog niet gelukt om iemand te vinden die wil schoonmaken. Vandaar dat we dit Duits verhuurbedrijf hebben ingeschakeld, die het ook adverteren. Zij stellen de prijzen vast en we moeten het via hun verhuren. Volgens mij liggen hun prijzen veel te hoog en wordt het daarom nauwelijks verhuurd.
Ik zoek daarom een andere oplossing. Ik heb net van iemand gehoord dat ze de sleutel opsturen en mensen het zelf laten schoonmaken. Misschien doe ik dat in combinatie met lagere verhuurprijzen. Nu nog een goede website zoeken om het te verhuren. Misschien dat ik inderdaad een eigen site opzet.
14-07-2010 om 13:48
Goed idee maar...
officieel mag ik het nog niet zelf verhuren van het Duitse verhuurbedrijf. Ik moet even kijken tot wanneer ons contract met hen loopt. Maar het ook hier te adverteren is een goed idee.