Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Nyn

Nyn

07-07-2010 om 21:47

Waar zijn de wilde paarden in engeland?

Samen met mijn paardengekke dochter ga ik een paar dagen naar Groot Brittanie op vakantie. Nu wil zij graag wilde pony's zien.
Er zijn natuurlijk veel rassen die uit GB komen (Welsh, Exmoor, Dartmoor, Connemara) maar waar kan ik een 'park' / gebied vinden waar we kunnen wandelen/fietsen en échte wilde paarden of pony's tegenkomen? (De Shetlandeilanden staan nog op het verlanglijstje, maar is voor een krap weekje vakantie denk ik wat ver)
Misschien zijn er nog andere paardentips?
Alvast bedankt voor het meedenken!

Vr groeten,
Nyn

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bennikki

Bennikki

07-07-2010 om 21:55

New forest

Daar lopen er héél veel los rond! En kun je prachtig wandelen en fietsen. Vorig jaar aan de rand van het park op vakantie geweest, prachtig! (Wel druk tijdens de Engelse schoolvakanties)
Groet Benikki

Vera*

Vera*

07-07-2010 om 22:02

New forest

In New Forest lopen ze nog gewoon los. Het leek me ook zo leuk als ze op de weg door het natuurgebied lopen en dat was ook zo. Ze zijn ook niet echt wild, je kon ze zo aaien (als ze zin hadden).

Camping?

Jaren geleden ben ik daar geweest toen we nog geen kids hadden, paarden kwamen bijna in de tent, dat verhaal vind mijn dochter prachtig dus willen we weer daarheen. Maar geen idee meer welke camping dat was en waar we precies waren toen.
De vraag is dus of jullie tips hebben???

groetjes Toos

Bennikki

Bennikki

08-07-2010 om 22:34

Deze:

http://www.new-forest-national-park.com/hollands-wood-caravan-park-and-campsite.html

Prachtig onder de bomen, goede faciliteiten, inderdaad paarden 's ochtends voor je tent!
Groetjes Bennikki

Super bennikki!

Ziet er geweldig uit, dank voor de link!

groetjes Toos

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.