Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tineke van Gaal

Tineke van Gaal

20-05-2019 om 19:42

Waar zoeken naar een hotelaanbieding?

Ik ga 15 juni met het vriendje naar een cursusdag in Culemborg en het leek me een leuk idee om er een relaxweekend van te maken.
Maar ik heb al in geen eeuwigheid meer een hotel geboekt en er zijn zoveel van die boekingsites. Welke boekingsite is een aanrader en iemand tips voor een hotel met een fijne wellness afdeling wat dichtbij een treinstation en Culemborg ligt?

Angela67

Angela67

20-05-2019 om 20:29

booking.com

ik vind booking.com makkelijker qua keuzemogelijkheden dan Trivago.
Verder geen info over Culemborg e.d.
gr Angela

vlinder72

vlinder72

20-05-2019 om 23:44

Booking.com

Ik vind booking.com en expedia prettig.

Of rechtstreeks bij het hotel.

Ik kijk vaak op google maps waar hotels liggen en zoek ze daarna op of ze volstaan. Zoeken op locatie kan ook heel makkelijk op booking.com. klik dan na het zoeken naar hotels in Culemborg op kaart rechtsboven.

Ook booking.com en expedia

Ik kijk op expedia als ik er een vlucht bij wil boeken, en op booking.com voor alleen hotels. De zoekopties bij bookin zijn erg prettig.

Triva

Triva

21-05-2019 om 07:24

ook

booking.com vooral handig als je niet 100% zeker bent omdat je vaak nog tot kort voor tijd gratis kunt annuleren.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

21-05-2019 om 10:19

Welness

Je kunt bij Booking ook selecteren op Welness, dus dat moet dan zeker gaan lukken. Ik doe eigenlijk ook niet anders. Eerst Booking, dan kijk ik op Trivago of het goedkoper kan, dat is nooit het geval, en vervolgens boek ik. Ik heb ook de app dus de reservering komt automatisch in het overzicht, heel handig. Oeps, het lijkt wel spam

Website hotel

Eerst via booking een hotel zoeken. Dan via expedia de prijzen vergelijken want hotels.nl heeft ook vaak leuke prijzen. Maar daarna ook de website van het hotel openen. Zo loop je wel eens tegen de aanbiedingen van het hotel aan.
Het scheelt je ook de administratiekosten die booking er bovenop gooien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.