Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vera

Vera

19-07-2018 om 11:57

Waarheen in Nederland komende tijd

Morgen is, na een aantal intensieve weken, de begrafenis van een naast familielid. En met een ander familielid gaat ook niet zo goed nu...
We hebben in januari onze vakantieweken al gepland (moet van de baas vroeg) en hebben de komende week 3 weken vrij. Normaal gaan we op de bonnefooi kamperen in Frankrijk maar ik wil nu in de buurt blijven. Maar 3 weken thuis blijven zitten is ook geen aanlokkelijk idee, even er uit is wel fijn nu. Mijn probleem is nu dat ik niet goed weet hoe ik dat ga regelen. Campings zoeken in Frankrijk is geen enkel probleem maar ik ben niet zo goed bekend met vakanties in Nederland. En ik merk dat mijn energie niet genoeg is om me daarin te gaan verdiepen, ik blokkeer een beetje.
Wie helpt me op weg?
Ergens de komende 3 weken, voor 1-2 weken, voor 2 personen, hooguit 1,5 uur van Utrecht, kleinschalig kamperen kan, maar een huisje huren is misschien ook wel fijn, kan de kampeerzooi op zolder blijven. Rustige lokatie, er hoeft niks te zijn dus geen drukke vakantieparken. Kamperen bij de boer ergens? Liefst geen veluwe, drenthe of dichte bossen. Omgeving Ouddorp zou ons trekken maar de andere kant op kan ook prima.
Hoe ga ik zoeken? Heeft iemand een lokatie-tip? Is zoiets nog te boeken nu of moet ik er op rekenen dat alles al vol is?

Kaaskopje

Kaaskopje

19-07-2018 om 12:03

Wilgenkatje

Misschien heb jij goede suggesties?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

19-07-2018 om 12:03

Meedenken

Texel is dan net te ver denk ik? Wel prachtig.

Ik woon zelf in de Betuwe. En hier in de buurt ken ik dan Camping Zennewijnen. In prachtig wandelgebied. Vziw hebben ze daar ook huisjes/hutten.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

19-07-2018 om 12:08

ha Kaaskopje

Leuk dat je mij 'tagt' - ik zal vanavond eens informeren bij echtgenoot, die heeft meer zicht op recreatieve overnachtingen in de region.

Rockanje

Mini camping de burgt (of zoiets) wel ff bellen of ze plek hebben. Is wel wat druk met kinderen die spelen.

En als je googrlt op boerencamping g met locatie komt er genoeg boven. Op zulk soort campings is er vaak plek, gewoon ff bellen

rode krullenbol

rode krullenbol

19-07-2018 om 12:37

Mijn tip

Ik kan de natuurvriendenhuizen en kampeerterreinen van het NIVON van harte aanbevelen. Zie: https://nivon.nl/

Triva

Triva

19-07-2018 om 12:47

ik zou zoeken

op last minute huisje Nederland.

trekkershut

bijvoorbeeld bij strandbad Edam. En dan west Friesland in.

Tsjor

Marie

Marie

19-07-2018 om 14:07

De Klashorst

Hier fietsten we laatst langs. Ziet er uit als een gezellige, kleinschalige camping met accommodaties om te huren. Is in Diffelen (Hardenberg)

http://www.campingdeklashorst.nl

Aagje Helderder

Aagje Helderder

19-07-2018 om 14:29

Achterhoek en Twente

zijn prachtig. Hebben ook mooie kleine campings en huisjesparken.

Aagje

Wilgenkatje

Wilgenkatje

19-07-2018 om 14:45

wat een vreemde tijd... o.t.

Iemand in de nabije kring van wie je morgen afscheid neemt, en iemand anders voor wie het leven heel broos is geworden. Een onwerkelijke tijd om vakantie te hebben, je hoofd staat niet naar rondsurfen op zoek naar een plezierig verblijf.

Sterkte in deze vreemde zomertijd.

Soest?

http://www.campingsoest.nl/

Half uur van Hoog Catharijne, met de auto.

De omgeving is in elk geval mooi. Heel vroeger kwam ik er wel eens, vooral voor het zwembad, maar hoe het nu is weet ik niet.

In de omgeving ook leuk winkelen, leuke restaurantjes (De Generaal in Baarn) en als je zin hebt uitjes als kasteel Groeneveld.

Vera

Vera

20-07-2018 om 07:54

Dank allen

En ja Wilgenkatje, vreemde tijd. Ik dacht gister nog dat het wel zou gaan, maar nu begint het er zwaar in te hakken. Veel meer dan ik gister nog dacht. Er blijkt nu ook nog iets met gezondheid van een kind te zijn waarvan we niet weten waar het heen zal moeten. Ik kan alleen nog maar janken.
Ik denk het voorlopig even thuis in een hoekje wonden likken wordt, en alle energie om overeind te blijven. ‘Er op uit’ dan maar een andere keer, ooit.

Ik wens je

Vandaag veel sterkte met het afscheid nemen, ende komende tijd veel kracht.
Thuis is misschien nog wel t fijnste,vertrouwd en eigen spullen.
Dikke knuffel!

Sterkte

Soms hebben ander diingen voorrang. Sterkte vandaag en de komende tijd.
Tsjor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.