Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Waarheen voor de herfstvakantie?

Dag allemaal
Mijn lieve papa heeft me zoals vorig jaar wat geld toegestopt om met mijn zoon een weekje last minut weg te gaan tijdens de herfstvakantie. Ik ga zonder schuldgevoel, mijn vriend is dan bezig met een opleiding waar hij al zijn tijd en aandacht bij nodig heeft.
Nu zit ik te denken aan Zuid-Spanje (ken ik helemaal niet want ik ken alleen Baskeland en de regio rondom Barcelona).
Mijn voorwaarde zijn: niet te duur, mooie zandstrand, veel zon, nog warm genoeg om te kunnen zwemmen, geen betonnen kolossen langs de kust, en toch ook een of twee leuke steden/dorpen om wat cultuur te kunnen snuiven (musea/kloosters/wandelingen/lekker restaurant).
Ik weet niet of zoiets te vinden is, maar ik hou me aanbevolen voor alle tips (ook buiten Spanje).
Bedankt, Sini

Malaga!

En vanaf daar met de bus een dagje Granada en Alhambra, wel van te voren kaartjes reserveren via internet

Guera

Guera

16-09-2018 om 18:54

Valencia

Valencia is ook leuke stad om met kinderen te doen. Granada ook zeer de moeite waard! Ik denk alleen niet dat zuid Spanje nog erg lekker zwemweer geeft. Het kan. Maar je kan ook pech hebben.
Turkije geeft meer zekerheid wat dat betreft.

vlinder72

vlinder72

16-09-2018 om 21:30

Portugal

Wij vonden Lagos in Portugal een zeer aangename verrassing. Vooral laagbouw en hele mooie stranden met prachtige rotspartijen.

Nerja in Spanje is ook leuk. Daarvandaan kan je wel weer meer leuke steden bezoeken zoals Granada, Ronda etc

Mia9

Mia9

16-09-2018 om 21:31

Sicilie

Ik zou zelf graag naar Sicilie willen, mocht ik vrij zijn. Een vriendin van mij heeft geboekt, viel mee qua prijs, was betaalbaarder dan Lissabon volgens haar. Wat fijn dat jullie er even tussenuit kunnen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.