Vakantie en uitjes

abc
04-07-2011 om 22:40
Waddeneilanden
We willen een dag of drie naar Terschelling gaan. Iemand tips voor een hotelletje of B&B wat een beetje centraal ligt? Verder tips om te doen?
Is Schiermonninkoog trouwens een leuker, groter eiland waar meer te doen is of juist niet? Ook daar willen we nog naar toe?Iemand daar tips voor een hotelletje ?En tips om wat te doen??
Ben benieuwd!!

Fiorucci
05-07-2011 om 07:38
Schier
Schier is juist heel klein en idyllisch.
Dus op Terschelling is meer te doen. Hou je van vis? Op de kade van de boot staat Aike van Aike. Beste visboer van het eiland.

Puck
05-07-2011 om 08:40
Abc
Op iedere kaart kan je zien dat Schier het kleinste eiland is. Je komt er voor je rust en de mooie natuur. Je mag namelijk ook je auto niet meenemen.

Zomerbries
05-07-2011 om 12:01
Schier
Ik vind zelf Schier leuk voor een dagje. Langer hoef ik daar niet te zijn. Dan zijn de andere eilanden leuker. Maar langer dan een (evt lang) weekend wil ik sowieso niet op een eiland zitten. Dan heb ik het al wel gezien.

Sahara
05-07-2011 om 16:49
Niet schrikken zomerbries
Wij gaan deze zomer een hele week naar schiermonnikoog. Ons favoriete waddeneiland. Een hele week onthaasten. Fietstochtjes met onze vier kinderen (afstanden zijn zo klein dat onze 5 jarige ook zelf kan fietsen). Alle tijd om te rollen in de zandduinen. Veel wandelen.
Na die week gaan wij nog een week naar duitsland voor de cultuur en de excursies.
Maar eerst schiermonnikoog.
Terschelling is ook leuk maar onvergelijkbaar mer schier.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

rodebeuk
05-07-2011 om 17:49
Een week op schier
..die vliegt om!
Hebben wij in de krokusvakantie nog gedaan. Genoten!
In onze kinderloze tijd gingen we vaak een volle week in januari. Altijd sneeuw. Super!

Zomerbries
05-07-2011 om 21:30
Wil je me
niet meer zo laten schrikken haha. Ach ja, iedereen zijn ding zullen we maar zeggen. Ik ben na een dagje schier altijd weer blij dat ik de laatste boot niet heb gemist

Fiorucci
06-07-2011 om 07:31
En....
Ik ben een week op terschelling geweest en heb nog heimwee..Ik wil een huisje op het strand.