Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Anaid

Anaid

02-08-2018 om 00:02

Wandelschoenen nodig voor mijn dochter van 5?

Hallo allemaal,

Ik zit met een dilemma.
wij gaan binnenkort op vakantie naar Zwitserland. Hier willen we 1 of 2 wandelingen maken in de bergen/grotten. Of het moet ons zo goed bevallen dat het er meer worden haha. Het zal een kloventocht worden en waarschijnlijk een gletchergrottocht. Ook wil ze graag even de sneeuw in. Nu heeft ze soort namaak nikes (blue box) en een paar halfhoge gympen. Zullen deze voldoen of is ze echt wel een paar halfhoge wandelschoenen nodig?
Wat raden jullie aan?

@Emma

@Emma

02-08-2018 om 07:38

Wandelschoenen met profielzool

Minder zou ik niet doen. Ook voor spelen bij de beek, er naar toe lopen en weer terug: kinderen hebben goede schoenen met voldoende grip en steun nodig in de bergen (volwassenen ook trouwens).
Er staat veel op marktplaats. In een outdoorwinkel zijn ze vrij prijzig en over een paar maanden zijn ze er alweer uit gegroeid.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

02-08-2018 om 07:50

Scapino

Bij Scapino verkopen ze wandelschoenen die niet zo duur zijn en wel goed. Bij scouting zie ik ze ook vaak.

Ik zou vooral kijken voor schoenen met een goede profielzool

Kaori

Kaori

02-08-2018 om 08:16

Decathlon

Je hoeft niet gelijk de duurste van de buitensportwinkel. Wel idd goede schoenen, ik heb al een keer een kind met een helicopter de berg af zien gaan terwijl pa en ma wel op goede schoenen liepen maar hun kind op iets te wijde gympjes. (we waren ze eerder die dag al tegen gekomen.

Ik zou naar Decathlon gaan, betaalbaar en voldoende kwaliteit voor een korte periode.
Dat als je op deze korte termijn op marktplaats niets kunt vinden.

Fransien

Fransien

02-08-2018 om 08:28

Scapino

Daar koop ik de wandel/bergschoenen voor mijn kinderen altijd, merk mountain peak. De schoenen zijn er vanaf ongeveer maat 26 meen ik, kosten tegen de 50 euro en kunnen in de winter als winterschoen doorgedragen worden.
Wij nemen altijd de hoge modellen, wel zo prettig in de bergen.

Triva

Triva

02-08-2018 om 11:23

Idd scapino

En daarna verkopen als ze er uit gegroeid is

Mia9

Mia9

02-08-2018 om 22:33

Zoals Kaori

Hier hebben de kinderen schoenen van Decathlon, bevalt erg goed, zeer betaalbaar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.