Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Wanneer is jouw vakantie geslaagd?

Aangezien ik om me heen veel mensen hoor mopperen over het weer( en terecht),vraag ik me af of je alleen met mooi weer een geslaagde vakantie hebt?Mijn collega kwam vrijdag terug van vakantie,en op mijn vraag of hij een leuke vakantie had gehad reageerde hij met: nee,want het was slecht weer.
ik herken dat zelf niet zo,wij gaan altijd in Nederland op vakantie,dus calculeren we in dat het weer niet altijd zonnig zal zijn,er gaan stapels boeken en spelletjes mee,en we maken af en toe uitstapjes.We vermaken ons altijd prima en genieten ook als het regent.
Natuurlijk is het fijner als het prachtig weer is,zodat we buiten kunnen leven en naar het strand of zwembad kunnen,maar mijn vakantie is niet mislukt als het geen stralend weer is.
hoe is dat bij jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heu

Wij hadden 3 weken stralend zonnig weer in Frankrijk, maar voor mij was het geen jbelvakantie, desondanks. Dit jaar was mijn man aan de beurt om te kiezen, dus toerden we met een klein busje rond en ik haat het gekruk van aldoor alles opnieuw indelen omdat de bank plat moet, of de tent opgezet, of weer afgebroken en ik hou niet van einden naar de wc moeten lopen met mijn stressincontinentie, douchen op 1 vierkante meter tussen andermans haren, half zeven wakkergebruld worden door de baby van de buren, altijd klamme lakens en kleren etc.
Kortom, het beste moment van mijn vakantie was dat, waarop we onze eigen voordeur openden: eindelijk weer de ruimte!

Met comfort dus

Vorig jaar zaten we 2 weken op Texel in een stacaravan. Daar moesten we ook water halen bij het kraantje en in een washok douchen en plassen, maar dat was dichtbij en we hadden bovendien een eigen waslijn, zowel buiten als binnen (in de schuur), een slaapkamertje voor de kinderen, een voor ons, een keuken, met eethoek en een zithoek. Kijk, zó is kamperen comfortabel!
Ik ben gewoon niet zo'n primitieveling. Met z'n tweetjes, ja leuk, maar met 2 kleine kinderen, AAAAAAARGH!

sus-anne

sus-anne

08-08-2010 om 11:46 Topicstarter

Comfort

voor jou zit een fijne vakantie dus duidelijk niet in het mooie weer,maar in het comfort.herken ik wel,wij huren elk jaar een stacaravan met eigen douche en toilet,zo vind ik kamperen leuk,wat voor weer het ook is

Toke

Toke

08-08-2010 om 12:20

Verwachtingen

Ik denk dat het weer bepalend is als je daar ook hoge verwachtingen van hebt. Als je naar ZuidFrankrijk gaat omdat het daar lekker zonnig is, en je zit 12 van de 14 dagen in de regen, dan valt dat flink tegen.
Ga je in Nederland met vakantie, dan weet je dat het flink kan stortregenen. Daar hou je dan rekening mee, en dan is twee dagen regen geen teleurstelling.
En dan is het natuurlijk ook zo dat het soms bar slecht weer kan zijn in een omgeving die helemaal is ingericht op mooi weer. Dan is het niet altijd eenvoudig om een alternatief programma te bedenken als het steeds maar regent. Dus ik kan me wel voorstellen dat mensen 'slecht' zeggen als het weer veel invloed heeft gehad. Zelf vind ik het wel heel jammer als we veel regen hebben, of gewoon niet het stralend zonnige weer. Maar 'slecht' zou dan toch niet in me opkomen.

Het weer

Het weer heeft bijna altijd effect op hoe mensen zich voelen.
In de vakantie extra, want bij vakantie hoort iets plezierigs = lekker weer. Een verschil is dat de één het al prima vindt bij 20 graden en nu en dan een buitje, een ander 25 graden en liefst meer en constant zon.

Als ik merk

dat ik mijn alledaagse stressdingetjes niet meer voel en doe maar helemaal zonder verwachtingen en lijstjes die ik nog moet afwerken kan zijn, gewoon liggend op een luchtbed het riviertje af en kikkers bekijken dat is wel het beste wat ik deze vakantie heb gedaan, oh ja ik heb ook dammetjes gebouwd als enige volwassene stond ik dat te doen

Zo heb ik afgelopen tijd de neiging om dingen te tellen (wat is dat eigenlijk voor afwijking ???) en dat deed ik op vakantie niet en nu ik thuis ben weer wel.

Yta Chalne

Yta Chalne

08-08-2010 om 13:22

Altijd

We hebben nog nooit een mislukte vakantie gehad. Ik vind vakantie heerlijk, we kamperen nooit (basiscomfort vind ik een goed bed, ruim sanitair en een vaatwasser), het weer maakt me niet veel uit. Maar vakanties aan het water (met bootje) vind ik geloof ik wel het allerleukst. En grote buitenlandse supermarkten. Ik zou niet zo gauw iets kunnen bedenken wat onze vakantie echt zou kunnen bederven (zoals een gebrek aan comfort), want daar beginnen we gewoon niet aan.

liora

liora

08-08-2010 om 13:25

Tellen (ot)

Dat is een neurose, als je er mee wil stoppen maar dat niet kan, als je MOET tellen, een dwangneurose. Kan dienen als een soort afleiding van de realiteit en je gevoelens.

Heeft vast nog andere functies maar die ken ik niet.

Liora
(vroeger ook last van gehad)

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-08-2010 om 17:11

Vakantie

is eigenlijk al geslaagd zodra we de deur uitgaan, omdat tijdens vakantie alle zorgen thuis worden gelaten. We maken ons druk om waar we ons eten vandaan halen, welk rondje we eens zullen doen die dag. Of we een museum zullen bezoeken of iets anders. En als het regent passen we de plannen aan.
Dat een van de twee tijdens de vakantie moet afzien, zoals bij Peenvogel het geval lijkt, komt bij ons niet voor. We kiezen iets uit wat we allebei leuk vinden. Op een andere manier zou ik het niet willen.
Ik kan me wel voorstellen dat ik het teleurstellend zou vinden als ik veel geld uitgegeven had voor een reis naar bijvoorbeeld Toscane en je komt de deur daar amper uit omdat het dagenlang regent. Dan gaat de waarde van de vakantie toch meetellen. 3 Dagen door regen niets kunnen doen, is 3 dagen 'schade' naar mijn gevoel.

Heirthe

Heirthe

08-08-2010 om 17:41

Comfort en privacy

Wij hebben onze vakantie doorgebracht in een vakantievilla met veel ruimte en privacy en hebben ontdekt dat dat hetgene is wat we zoeken om ons te kunnen ontspannen.
Wat was het heerlijk om geen campingburen te hebben waarbij je je verplicht voelt een praatje te maken
Volgend jaar weer en de kinderen hebben ook niks gemist

Kaaskopje

Kaaskopje

08-08-2010 om 20:26

Camping

We fietsten een week geleden langs een camping en ik werd juist helemaal vrolijk van het camping'gedoe'. Zolang het sanitair goed is en de tent al voor ons opgezet is vind ik kamperen leuk. Ik ben ook niet zo uit op een praatje met de buren, maar misschien omdat ik dat thuis helemaal moet 'ontberen', vind ik het tijdens een vakantie niet vervelend. Zolang de buren maar aanvoelen dat ze mij niet hoeven te vermaken met harde muziek, allerlei grapjes en er geen over en weer koffieleuten wordt verwacht.

Kiki

Kiki

08-08-2010 om 20:32

Mijn vakantie is eigenlijk altijd wel geslaagd

maar ik moet zeggen dat ik nog nooit een vakantie non-stop regen heb gehad (hoewel een vakantie in Kreta dichtbij het non-stop regen kwam), dus wie weet zou dat het wel bederven.
Maar goed, ik ben op vakantie met mijn man en kinderen en telefoon uit en geen laptop mee. Ontbijt in het hotel, iedere avond uit eten.

Lekker alles op zijn elfendertigst, ik vind het heerlijk

guera

guera

08-08-2010 om 21:56

Weer heeft wel invloed

want als we te lang op elkaars lip zitten binnen worden we geirriteerd. Als het maar droog is is tegenwooridg mijn motto dus 25 graen zon is niet noodzakelijk. Ik begin zelfs nu sjaggo te worden van plekken waar het minimaal 30 graden is. GEK word ik ervan, te heet, dus irritatie en lamlendigheid Doe mijn 25 graden en een strandje, maar helaas zo is het niet altijd
Vakantie is geslaagd als het gemoedelijk is en gezellig. Geen vechtende kinderen bijvoorbeeld

Vera*

Vera*

08-08-2010 om 22:28

Hmm

Een van de heerlijkste vakanties heb ik ruim drie jaar geleden gehad, 13-14 graden met veel wind en veeeel regen.
Verder ben ik het wel eens met de verwachting dat je kwa weer kan hebben voor een groot deel je vakantieplezier bepaalt.
We lopen nu in een tshirtje met een graad of 20 en hebben het heerlijk. Ook worden er regendagen ingecalculeerd. Morgen gaan we naar het berenpark en ik heb al geroepen dat we eventueel maar gewoon nat worden, de was gaat dan maar in de wasmachine en de droger.
Het maakt denk ik ook wel uit of er slechtweeractiviteiten zijn te doen in je vakantieregio of dat je alleen maar naar het strand kan of wandelen.

Jesse_1

Jesse_1

08-08-2010 om 22:42

Hangt van het soort vakantie af

Maar in de zomer gaan wij kamperen en dan is voor ons lekker weer wel een voorwaarde. Vandaar dat wij een makkelijke tent hebben, zodat wij ergens naar toe kunnen waar het lekker weer is. (Wij gaan graag naar Frankrijk, bij slecht weer flink zuidelijk, bij een hittegolf zoeken wij een niet te hete plek op).
Af en toe regen vind ik niet erg, maar een paar dagen zeikende regen op de camping, waardoor alles onder de modder zit en kleddernet wordt, de handdoeken niet drogen etc, dan word ik echt niet blij!
Maar dit geldt dus voor de vakantie zoals wij die willen hebben in de zomer. Voor een weekend tussendoor in een huisje ligt het anders.
Jesse

Maylise

Maylise

08-08-2010 om 22:43

Mislukte vakantie

Ik kan me voorstellen dat als je op strand vakantie gaat en echt de bedoeling hebt om twee weken te zonnen en zwemmen je enorm baalt als het slecht weer is. Je kan de locatie er natuurlijk op uit kiezen en als dan ondanks dat het normaal gesproken in dat gebied altijd 35 graden en zon is het nu op eens regent dat is dat natuurlijk absoluut niet leuk. Immers het doel van de vakantie is dan helemaal mislukt.

Ik heb zelf nog nooit een echt verregende vakantie meegemaakt maar wel vakanties met regen. Echter dan waren we ook in Engeland of Bretagne of Ierland of zo dus logisch dat het dan regenen. Daar houd ik dan ook wel van te voren rekening mee en dan is het ook niet zo erg.

Mislukte vakanties hebben we ook wel gehad. 1x speelde er iets binnen het gezin en hebben man en ik enorme ruzies gehad waar door de vakantie absoluut niet meer gezellig was. Mijn meest mislukte vakantie ooit was onze reis in de zomer van 2006 naar Syrië en Libanon toen er net oorlog met Israël uitbrak. Deze zomer zijn we pas voor het eerst sindsdien weer met het hele gezin in Libanon geweest en is het gelukkig allemaal goed gegaan.

Maylise

liedewij

liedewij

08-08-2010 om 23:29

Gezellig

Een geslaagde vakantie;als we het onderling als gezin gezellig gehad hebben. Voor mij extra leuk als we ook wat culturele dingen gedaan hebben. Een paar dagen stad met man en kinderen vind ik echt geweldig MITS de rest het ook leuk vindt. Niet steeds op dezelfde plek-liefst elke 3-4 dagen verder trekken word ik ook blij van. Vorig jaar hadden we geen leuke vakantie;prachtig weer maar we gingen erg vermoeid weg en de kinderen hadden 2 weken ruzie-wij ook. We zijn eerder naar huis gegaan. Dit jaar was het weer superleuk!Ook mooi weer, lekker relaxed,Leuke campings, kinderen vermaakten zich goed.

Wadden

Ik ga graag naar de wadden en dan reken ik niet op een zonovergoten vakantie. Als het dat wel is, is het mooi meegenomen, zo niet, uitwaaien is met welk weer dan ook heerlijk. Lekker langs het strand jutten met woest winderig en regenachtig weer, zodat je het zout van je lippen kunt likken en dan lekker in een strandtent een mok warme chocolademelk, is ook helemaal goed voor mij! Ik ga ook voor comfort, dus kamperen begin ik niet aan, ik doe huisjes en mijn enige eisen zijn dan dat het schoon is en er een wasmachine staat, zodat ik niet te veel hoef te pakken.
Dit jaar vier ik vakantie overigens thuis, ik spaar mijn geld voor iets anders. Ook wel lekker . Benieuwd naar het weer voor de komende weken!

Asa Torell

Asa Torell

09-08-2010 om 10:08

Combinatie regen, tent, (kleine) kinderen

die vind ik toch echt niet geslaagd heb ik na vorig jaar (cornwall) geconstateerd. Niet dat daarmee de hele vakantie mislukt was, maar die echte regendagen waren wel meer om-doorheen-te-komen dan wat anders. Niet kunnen koken, tent alsmaar vol met modder en broodkruimels, hierdoor chagrijnige man, alles nat en koud, enz.
Dit jaar hebben we eigenlijk ook heel veel regen gehad maar doordat we een huisje hadden stoorde me dat veel minder. Gelukkig waren het vooral buien zodat we tussendoor toch nog veel leuke droge uitstapjes konden doen. En als we toch natregenden konden we daarna weer lekker in het huisje opwarmen. De verwachtingen speelden ook mee trouwens, man kwam als kind altijd in die regio en heeft er regelmatig 4 weken non-stop regen meegemaakt. Daarmee vergeleken valt bijna alles mee .
Zonder kinderen heb ik wel gekampeerd met niet al te mooi weer maar dan was het meestal een wandelvakantie, waarbij ik juist blij was dat het niet te heet was. Een van onze minst geslaagde vakanties zonder kinderen was die in een italiaanse hittegolf, het was te warm om overdag ook maar iets te ondernemen en s nachts konden we, in de tent notabene, van de hitte niet slapen.

rosa

rosa

09-08-2010 om 19:55

Weer en geen comfort

Goed weer is voor mij wel een vereiste, een dag of wat regen is prima, maar daar moet het bij blijven. En 's nachts afkoelend weer, ook heel belangrijk. Comfort vind ik minder belangrijk, we hadden dit jaar een paar dagen achter elkaar een camping zonder douche (wel een meer). Het geen warm water was vooral voor het afwassen vervelend (probeer eens tomatensaus uit een pannetje te krijgen met zo'n koud water drukkraan die uitgaat zodra je 'm loslaat). Ook hadden we 2 dagen een camping zonder douche en zonder drinkwater, maar we zijn uit eten geweest en hadden flessen water bij ons.
Een camping hebben we gelaten voor wat ie was omdat we binnen twee minuten nadat we uit de auto stapten al verschillende malen gestoken werden door muggen. Dat gaat ook te ver.
Verpeste vakanties kan ik me gelukkig niet herinneren.

Dank liora ot

ja een neurose, ontspannen dus werkt, jammer dat het alleen op vakantie echt lukt helemaal te ontspannen.

fladder

fladder

10-08-2010 om 00:04

Snel geslaagd

Een bijna geslaagde vakantie had ik in Bretagne. Geweldig klein municipalletje met 98% Fransen met wie ik het ondanks mijn brakke Frans goed kon vinden, maffe karaoke-avonden, een strand voor de deur, maar helaas een echtgenoot die nog in de nasleep van mij-maanden-doodzwijgen zat en dit overdag nog volhield, maar het 's avonds wilde goedmaken... In bed.
Verder weigerde DH resoluut om met de Fransen te praten omdat het "eikels" zijn. Ze spraken daar redelijk Engels, maar meneer mijn echtgenoot zweeg ze net zo dood als hij mij maanden had doorgezwegen.
Het heeft de verder perfecte vakantie een nare bijsmaak gegeven. Maar als ik ooit geld teveel heb, koop ik weer een tent en ga ik er weer heen, al is het een eind rijden! De kinderen willen er ook graag weer heen. Maar goed, voorlopig zit dat er even niet in.

Inmiddels ben ik alweer jaren gescheiden (en ja, die periode gaf mede de doorslag). Met mijn kinderen weet ik dat mamma 24/7 animatieteam moest spelen. Niet-ingevulde tijd is kliertijd (dat zal sommige moeders wel bekend in de oren klinken). Een goedbedoeld weekje stacaravan op vakantiepark waar ook andere kinderen waren viel enorm in het water omdat "die van mij" geen contact zoeken met andere kinderen, en die andere kinderen hen al snel "raar" vinden. Niet echt geslaagd dus, maar ik heb alternatieven gevonden. En ach, ik ben snel tevreden. Zelfs deze vakantie had geslaagde momenten (tip: rij een stuk weg, liefst in een onbebouwd gebied, zet je tomtom op "kortste weg" en laat je verrassen!).

Ik heb net een stedentrip gemaakt met ze. Van tevoren goed doorgesproken: wat willen we, waarheen? En wat als het regent? En wat als er een hittegolf is?
Uiteindelijk was het erg warm, dus we sjokten door de parken om te picknicken en de heren hadden het uitstekend naar hun zin!

En ik ook wel, maar na afloop was ik brandhout van vermoeidheid.

Gelukkig mochten ze toen 2 weken naar hun vader! De eerste week heb ik gebruikt om bij te komen, veel te slapen en zo, de tweede week moet ik zelf weer werken. Maar via mijn ouders vond ik een spotgoedkope primitieve stacaravan in Nederland en daar heb ik afgelopen weekend gezeten.
Alleen, in mijn eentje.
En wat deed me dat goed...!
Geen animatieteam spelen... Geen vent die me het ene moment straal negeerde en me vervolgens smachtend zat aan te kijken (en nee he, daar kwam die hand weer! Geen scheidsrechtertje spelen, onderhuids getreiter op tijd signaleren om te voorkomen dat jongste een woede-aanval krijgt, schipperen om toch gezond eten op tafel te krijgen dat ze wel lusten, een lichte wanhoop omdat het laatste schone shirt alweer een erg opvallende vlek heeft...

Nee, integendeel. En echt, het weer zat goed tegen. Ik kwam aan bij mooi weer, vertrok bij mooi weer, en verder regende het. Het was ook niet luxe: ik was mijn klompschoenen vergeten en moest op flipflops door het natte gras naar het wc-hokje. En als Fladder éénmaal natte voeten krijgt BLIJFT ze plassen. Er was een vliegenplaag, maar het waren gemuteerde vliegen: zodra ze de elektrische mepper zagen waren ze onzichtbaar. Maar ik hoefde 3 volle dagen HE-LE-MAAL NIKS! Met NIEMAND rekening te houden...!

Ergens halverwege de ochtend kwam ik het bed uit rollen. Ik nam een broodje, dronk koffie, las de kracht op mijn mobieltje, nam nog een koffie, pakte de gehuurde fiets, fietste wat rond (bij te erg baggerweer pakte ik de auto), ik ging naar een museumpje, stopte uitgebreid bij een tuin met de mooiste hortensia's die ik ooit heb gezien, zette élk bloemetje ervan in makro op de foto zonder mensen die maar weer eens schuldgevoelverhogend op hun andere been gingen staan, deed begin van de avond nog een dutje, maakte een Griekse salade zonder extra te moeten koken omdat niemand anders het lust, heb 's avonds tv gekeken zonder gezeur over xboxen of wii's, een boek gelezen zonder gemiddeld 3x per bladzij afgeleid te worden...

Ik respecteer mijn ex ondanks wat er is gebeurd, ik ga door het vuur voor mijn kinderen, ik heb geweldige vakanties gehad met zowel ex als kinderen, maar dit kluizenaarsweekendje dat ik heel erg last minute boekte voor een grijpstuiver staat op nummer één van het geslaagd-lijstje, ondanks vliegen, natte voeten, wc buiten de caravan, geïmproviseerd interieur (maar het werkte wel) en dat soort dingen en heeft me zo ontzettend veel goed gedaan!

Ik heb dan ook voor half september een nieuw weekendje geboekt...!

fladder

fladder

10-08-2010 om 00:06

Haastige spoed...

kracht op mijn mobieltje = KRANT op mijn mobieltje

Lynna

Lynna

10-08-2010 om 06:34

Drukte helpt

Een vakantie is bij mij geslaagd als ik zoals dit jaar niet meer weet welke dag het is. Als ik helemaal los ben van thuis. Dat krijg ik alleen voor elkaar als ik het druk genoeg heb. Dit jaar heb ik met de kinderen een rondreis langs Berlijn, Praag, Boedapest en Wenen gemaakt. We hebben zoveel gezien, 's avonds was ik zo moe dat ik geen tijd had om te piekeren. Heerlijk.

En praktisch: op mijn eisenlijstje van hotels staan voortaan ook airco en een koelkast.......

Fladder (beestje?)! hoi!

Ha, wat leuk om weer van jou te lezen, ik neem aan dat jij dezelfde bent als Fladderbeestje een tijd terug he? Tenminste, uit wat je schrijft blijkt van wel. Destijds, rond je scheiding, herkende ik zoveel van jou (jouw man) in mezelf (mijn man) dat we nog een posje gemaild hebben.
Je zet het heel treffend neer, en wat is je dat weekendje gegund! Vertel, waar is dat ergens, dan wil ik er ook heen! Hihi, ik ben nog getrouwd maar wie weet knijp ik er tussenuit, of dan desnoods met het hele gezin erheen.
Ik moet altijd zo lachen om hoe je schrijft, ik zie het allemaal zo voor me. Onvoorstelbaar inderdaad, hoe zo'n hork 's avonds denkt dat er nog wat te ritselen valt....
Aaaargh!
Groetjes, Peeenvogel

Inderdaad, welkom terug (ot)

Welkom terug Fladder! Ik zag laatst al een posting en toen wist ik niet helemaal zeker of jij het was (of iemand die toevallig een gelijkende nick had gekozen), maar nu is het wel duidelijk.

Ik kan me voorstellen hoe geweldig drie dagen Geen Gezeur aan het Hoofd kunnen zijn. Slim dat je meteen weer wat geregeld hebt voor september!

Hoe staat het met de zaken trouwens? Of heb je het liever over andere dingen?

Groeten,

Temet

Primavera

Primavera

11-08-2010 om 12:04

Boehoe, ik wil ook op vakantie

Net als bij Mom hebben we al jaren door omstandigheden geen echte zomervakantie gehad. De laatste was in 2002. Verder alleen familiebezoeken wegens omstandigheden waar we dan maar een soort vakantie van hebben gemaakt, maar een echte vakantie, nee, dat zat er niet in.
Dit jaar was het eindelijk, eindelijk zover, 8 dagen naar een zeer goedkope zo goed als zon zekere en comfortabele vakantiebestemming in Zuid-Italië met verschillende soorten stranden, grotten en safaripark in de buurt. We tellen de dagen af...
Helaas net belt mijn man op, de auto is stuk en de garage gaat vanmiddag voor een week dicht wegens vakantie (zij wel!), dus hebben geen tijd meer om hem te repareren. GRRR@#@##$!!
Boehoe, wij willen ook eens op vakantie!
Primavera

Nasha 1st

Nasha 1st

11-08-2010 om 13:38

Ja, lijkt mij

toch dat het niet van deze ene garage afhangt??

Primavera

Primavera

11-08-2010 om 14:11

Garantie en zo

Tja, het probleem is dat we vanwege de garantie alleen bij goedgekeurde garages terecht kunnen en in de week rond de 15de augustus (nationale feestdag in Italië) bijna alles dicht is.
De auto wordt nu weggesleept naar een andere garage, maar daar hebben ze niet alle onderdelen voorhanden, dus het is niet zeker of ze hem weer op tijd aan de praat krijgen, want als ze onderdelen moeten bestellen zullen die er waarschijnlijk ook niet gelijk zijn.
Afwachten dus maar
Primavera

Tink

Tink

11-08-2010 om 20:07

Jakkes primavera

Ik duim voor je!!!
Wanneer is een vakantie geslaagd... Wat mij betreft als het mooi weer is (dus zon, rond 25 graden, zeker géén regen) en we in een lekker huisje zitten met het nodige comfort. Dan hoeft er van mij niet eens een wasmachine of vaatwasser in, maar schoon sanitair en goeie bedden, een magnetron en een tv, dan ben ik dik tevreden. Van k(r)amperen houd ik echt totaal niet.
Als er voor de kinderen dan nog een leuke speeltuin is waar ze zelf heen kunnen, wat zand voor de jongste en wat vermaak voor de oudste, dan hebben wij een prima vakantie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.