Vakantie en uitjes

alleen
03-05-2010 om 19:06
Warm houden tijdens de hemelvaart
Wij gaan een paar dagen weg met de hemelvaart, we gaan met de caravan en de voortent. Maar het is 's avonds zo koud, dit weet ik nog van voorgaande jaren.
We kunnen het met 2 kachels niet warm krijgen in de voortent, hoe doen jullie dat.

Rembrand
03-05-2010 om 19:17
Een neut en vroeg naar bed
Drie jaar geleden was het de eerste dagen van de meivakantie zo koud dat ik een lekker glas port nam ( of twee ) en niet al te laat naar bed ging.
Dat werkt voor mij het best ( en een paar dikke fleecesokken aan mijn voeten ).
M.

Lis@
03-05-2010 om 19:36
Binnen zitten?
In de caravan zitten misschien? Wij hebben ook altijd skisokken en fleesdekens bij ons.
Maar wij zitten binnen hoor! Ook met 6 personen

Vera*
03-05-2010 om 19:46
Vroeg
We hebben het in Polen ook een weekje het heel erg koud gehad met veel regen. Met kachel was het niet eens een béétje behaagl(ijk te krijgen (met extra sokken en dekentjes) en is zelfs manlief, die normaal laat naar bed gaat, al om 9 uur in bed gekropen omdat het zooo koud was.
In jouw geval zou ik in de caravan gaan zitten.

Nasha 1st
03-05-2010 om 22:20
Kachel van zibro
hebben wij (of vergelijkbaar), nou, die kreeg ons voortentje vorig jaar in de mei-vakantie echt wel warm hoor!!! Soms heeeeeeel warm....

reina
04-05-2010 om 11:26
Alleen
De berichtne voor hemelvaart worden beter, dus wie weet.... ik duim voor je. En anders zou ik zoveel mogelijk binnen gaan zitten!

Damajo@
04-05-2010 om 21:54
Neut?
Als je het koud hebt kun je beter geen neut nemen: dan zetten je bloedvaten uit waardoor je warmte verliest.
Bij Decathlon verkopen ze de sleepmover : een slaapzak met mouwen. Als je een stuk moet lopen of naar de wc moet kun je de onderkant los ritsen en dan kun je er gewoon mee lopen. Bijkomend pluspunt: het staat vreselijk komisch.
Ik ga er een paar aanschaffen voor thuis, zo bespaar ik komende winter honderden euro's op de energierekening.
Damajo

Shonagh
04-05-2010 om 21:59
Ik meen me te herinneren
dat Alleen verplicht met vrienden in hun voortent moet zitten tot erg laat. Dus Alleen, geen kacheltje, dan stappen ze misschien wat eerder op ?

Damajo@
04-05-2010 om 23:12
Haha
O kijk es aan.Zij zitten dan te kleumen en ondertussen heb jij lekker je sleepmover aan, haha.Ik zou helemaal geen kachel meenemen.Juist de zijflappen openzetten !Anders krijg je het veel te heet in je sleepmover.
Damajo