Vakantie en uitjes

May
28-06-2010 om 20:19
Wasmachientje voor de camping..
Is zo'n klein masmachientje voor op de camping handig of weggegooid geld? En kun je er ook zwemhanddoeken in wassen of trekt zo'n ding dat niet? Graag ervaringen!

Rembrand
28-06-2010 om 20:57
Weggegooid geld.
Ik spendeer liever een paar euro om op de camping zelf te wassen. Er kan niet veel in, en of het echt schoon eruit komt is nog maar de vraag.
M.

Nasha 1st
28-06-2010 om 21:01
Psies
1 keer per week gooi ik belangrijke dingen even in het wasmasjien van de camping, kost ongeveer 5 euro meestal, dan nog even de droger in, de handdoeken, en de rest op het wasrek. Ik zou niet gaan tobben met zo'n ding...

Puck
28-06-2010 om 22:43
Onding
Ik heb ook een keer zo'n ding van Marktplaats gekocht voor 5 euro en heb hem nooit gebruikt. Alleen al het zelf water erin gooien, hij kon niet zelf opwarmen en hij centrifugeert niet, leverde mij meer werk op dan naar de campingwasmachine lopen en daar de boel ingooien en later weer uithalen. Zelfs aan een handwas heb je bijna minder werk.

reina
28-06-2010 om 22:48
Zonde
Ik was vaak even iets op de hand, bij mooi weer is het zo droog en soms gaat de boel de wasmachine in, kost bijna niks.

dirksmama
29-06-2010 om 11:43
Heel schoon
Zo'n machine wast heel schoon.
Maar je wasgoed komt er kletskleddernat uit. Je hebt dus ernaast wel een centriguge nodig, tenzij je ergens in een streek zonder regen met minimaal 40 graden elke dag gaat kamperen. Centrifuge meezeulen op vakantie is niet echt handig...

Poezie
29-06-2010 om 16:47
Wasemmer
Ik heb een wasemmer van tupperware. Daarin wordt de was ook echt lekker schoon en fris! Warm water met zeep erin doen, daarna de was, deksel erop en een beetje "draaien", 10 min. ofzo laten staan, en dan kun je het al uitspoelen en ophangen.
Gr. Poezie.

Rembrand
30-06-2010 om 09:30
Tupperemmer meenemen tijdens autoritje.
Ik heb wel eens gelezen dat je was in die emmer nog schoner zal worden als je hem meeneemt tijdens een autoritje. Door het gehobbel zou het dus nog beter werken. Overigens is er niet op elke camping een losse centrifuge. ( ik moet de eerste nog tegenkomen ).
M.

Puck
01-07-2010 om 09:27
Klopt rembrand
Heb ik ook wel gedaan, maar ik merk het verschil niet zo. Losse centrifuges ben ik tot nu toe vooral tegen gekomen op kleine campings waar juist geen wasmachines waren. Op campings met een wasmachine hebben ze meestal een droger.