Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Jesse_1

Jesse_1

09-06-2010 om 10:02

Wat gaan we bekijken in zeeland?

A.s. weekend ga ik met mijn moeder en zus naar Zeeland. Mijn moeder gaat haar roots laten zien (op Schouwen), daarnaast willen we graag ook meer in Zeeland bekijken. Wat moeten we beslist zien (behalve Neeltje Jans)? Mijn moeder is inmiddels al zolang uit Zeeland weg dat ze het eigenlijk zelf ook niet weet.
Jesse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Spoor

De afgelopen Spoor van de NS zit vol met Zeelandtips.

In elk geval een bolus eten!

Polly Shearman

Polly Shearman

09-06-2010 om 11:53

Wij ook!

Manlief en ik gaan dit weekend ook "terug naar de kust" na 18 jaar... !

wij gaan niks bijzonders bekijken, maar hebben wel een tandem gehuurd, want dat lijkt ons hylarisch! Lekker fietsen door de duinen enz. de weersvoorspelling voor zaterdag word langzaam aan steeds beter.
Dus als je daar op schouwen 2 mensen op een tandem ziet, dan zijn wij dat LOL

groet, polly

Jesse_1

Jesse_1

09-06-2010 om 22:35

Leuk polly

Al moet ik zeggen dat ik 2 verschillende weersvoorspellingen zie voor Renesse en omgeving (één zegt vrijdag nat/zaterdag droog en de andere precies omgekeerd).
Neem wel een dikke trui mee, het wordt niet warm.
Ik zal alle tandemmers zorgvuldig beloeren
Jesse

Lietje

Lietje

10-06-2010 om 07:00

Vorig jaar

Wij zijn vorig jaar geweest, een beetje vakantie een beetje mijn roots. We zijn begonnen met een bezoek aan het geboortedorp en huis van mijn vader, en het gemeentehuis waar mijn opa burgemeester was. Daarna Middelburg bezocht en lekker gelunched (tip: zet de auto op de P&R en neem de bus). Vervolgens door de tunnel naar het hotel en lekker over het strand gewandeld. De volgende dag terug zoveel mogelijk langs de kust, Delta werken, en een aantal Zeeuwse dorpjes bekeken.
Veel plezier alvast, Lietje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.