Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Fransien

Fransien

19-01-2012 om 21:21

Wat is een prettige site om een vliegreis te boeken

We zitten te puzzelen met het boeken van een vliegreis naar Spanje en speuren de ene online kaartverkoper/vergelijkingssite af na de andere en zien ondertussen door de bomen het bos nauwelijks. Welke site gebruiken jullie graag, en kennen jullie er ook een die meer vertrekdata aankan, en liefst ook meer vertrekvliegvelden, ik wil namelijk graag zo min mogelijk betalen .

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

19-01-2012 om 22:07

Ik kijk...

Ik kijk altijd eerst op lowcostcarriers.com of zoiets. Daar zie je welke goedkopere aanbieders op jouw bestemming vliegen vanuit verschillende steden. Wij willen bv naar Marokko en dan kijk ik op die site welke aanbieders er vliegen vanuit Nederland, Belgie en Duitsland (waarbij we wel een voorkeur hebben). Dan kijk ik op de site en boeken we. Bij lowcostcarriers komen er nog wel veel kosten bij (enkeltje kost 35 euro en dan komt er nog 30 euro administratiekosten bij en een flink bedrag voor een koffer etc). Dat is het spel natuurlijk ook!

Er is volgens mij geen site die een overzicht geeft van alles wat jij wilt weten inclusief prijs.

Chippie

Chippie

19-01-2012 om 22:09

Site heet...

lowcostairlines.com

Fransien

Fransien

25-01-2012 om 15:11

Geboekt

Dank Chippie, je tip heeft behoorlijk geholpen. En ja, ik was er al bang voor dat die bijkomende kosten nou net het spel was, maar goed, wie weet was er al zo'n helemaal handige site met alle kosten. Ik heb ondertussen kunnen boeken en we gaan naar Malaga.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.