Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Wat is geschikte last minute site

Hoi,

We zitten wat krap en daarom wil ik ik zo goedkoop mogelijk op vakantie. Last minute is goedkoper heb ik zo begrepen. Maar, wat is de meest voordelige last minutesite? Inheb al wat op het web gesurft maar ik vind het allemaal nog best prijzig, ik dacht dat het veel goedkoper zou zijn! Hebben jullie tips?

Emilie

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

15-04-2012 om 15:08

Lastminutes zijn helemaal niet goedkoop...

Het zijn juist de veel-te-duur-voor-de-prijs-reisjes die met wat korting pp nog steeds te duur zijn.

Het enige wat echt wel kan noen is bv vakantieveiling.nl; daar moet je bieden op een accommodatie. Vaak moet je dan morgen of volgende week weg. Dan moet je dus echt tot het allerlaatst wachten.

Chippie

Chippie

15-04-2012 om 15:12

Wat ik zou doen...

Is nu kijken of je nog wat goedkoops kunt vinden. NL is qua vervoer natuurlijk goedkoper maar als je wat minder weer hebt, ben je gebonden aan vaak dure uitjes. Dan is een camping in Frankrijk en een zwembad een stuk goedkoper...

Veel plezier!

Mover

Mover

15-04-2012 om 17:39

Last minute of laat boeken

Ik heb niet zo veel gekeken naar last minutes maar volgens mij zijn de echte last minutes (overmorgen vertrekken of zo) wel wat goedkoper. Alleen dan moet je niet te kritisch zijn met je wensen. Dus, wel de periode in gedachten hebben dat je weg wilt, maar de bestemming laten afhangen van de beschikbaarheid. Volgens mij kan je nu nog geen last minute boeken voor de zomer vakantie.

Emilie16

Emilie16

15-04-2012 om 17:57 Topicstarter

Dank voor de tip!

Die vakantieveilingssite ga ik proberen!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kaaskopje

Kaaskopje

15-04-2012 om 23:42

Hoe eerder geboekt hoe goedkoper

Ik ben niet zo ervaren met buitenlandse reizen, maar ik heb al wel gemerkt dat vroegboeken van een vliegticket voordeliger is dan vlak voor de vakantie. Gister keek ik op de site van Euroliner en ook daar wordt gezegd dat vroegboeken voordeliger is. Tip voor volgend jaar dus
Verder zou ik mij op alle vakantievoordeelsites inschrijven die je tegenkomt. Er kan zomaar een supervoordeeltje voorbijkomen op zo'n site. Ik krijg dat dagelijks binnen en ze gaan ook dagelijks de prullenbak in, maar als ik serieus iets wil plannen ben ik wel op de hoogte.
Actievandedag.nl is een voorbeeld van zo'n site. Maar vakantieveilingen.nl staat bij mij als 1 van mijn startpagina's ingesteld

Vroeg boeken

is echt niet altijd voordeliger. Tuurlijk zeggen reisorganisaties dat, dat geld is dan alvast binnen !

Snuggle's

Snuggle's

16-04-2012 om 13:16

Waar naar toe?

Wat voor soort last minute zoek je?
Met vliegen erbij weet ik het niet zo, maar zeker huisjes en hotels zijn echt een heel erg stuk goedkoper last minute.
Voor huisjes kijk ik vaak op bungalows.nl

Vakantie veilingen is ook erg leuk, maar echt in de zomervakantie vond ik het tegen vallen vorig jaar, dus daar zou ik niet al te veel op rekenen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.