Vakantie en uitjes

Saskia
09-08-2010 om 22:18
Wat is het leukste pretpark?
Wij willen deze vakantie nog een dag naar een pretpark met de kinderen (6 en 8 jaar), wonend in de randstad.
Wat is het leukste pretpark?
Efteling valt af omdat we daar recent nog geweest zijn.
groetjes Saskia

Nasha 1st
09-08-2010 om 22:28
Slagharen
Voor die leeftijd zou ik naar Slagharen gaan. Veel attracties waar de kinderen zelf in kunnen, hoef je niet overal in mee (gaat op lengte/leeftijd)... Onze kids vonden het geweldig en willen zo weer!

Libertine
09-08-2010 om 22:30
Toevallig!
Las net in de krant dat pretpark Toverland uitgeroepen is tot leukste pretpark, zelfs leuker dat de Efteling. Heb zelf geen idee want ik ga nooit naar een pretpark. www.toverland.nl

wie o wie??
09-08-2010 om 22:51
Toverland is super
Wij vonden Toverland echt heel erg leuk, nu al zeker 3x geweest. Onze dochter die nu 6 is vond het ook geweldig (er is dus voor alle leeftijden genoeg te doen). Je kunt op de site zien welke dagen rustig zijn en welke dagen heel druk zijn (zie "Kalender" op de site). O, in augustus is het altijd druk zie ik, nou ja, ommeunig vroeg op dan maar en 10:00u op de stoep staan . Vantevoren kaartjes kopen helpt ook geloof ik, qua wachtrij voor de kassa.
Wie.

Janeway
11-08-2010 om 13:07
Drievliet
Drievliet misschien of duinrel. Ik ben er nooit geweest maar volgens mensen die er wel geweest zijn zijn het leuke parken voor deze leetijds groep

Saskia
11-08-2010 om 21:56
Drievliet
wordt het morgen.
En Toverland zetten we op de lijst om heen te gaan als we wat meer in de buurt daar verblijven. 't Is nu bijna 2 uur rijden voor ons.
Bedankt voor het meedenken!
groetjes Saskia

Bianca1969
13-08-2010 om 14:29
Linnaeushof en archeon
Ik snap dat ze allebei niet spectaculair lijken, maar onze kinderen vinden het er super!
Met 6 en 8 is er in de Linnaeushof ook genoeg te doen.
Archeon is gewoon ontzettend leuk. Mooi om te zien dat je ook zonder spectakel een geweldige dag kunt hebben. En wat dacht je trouwens van Plaswijk bij Rotterdam? Ook leuk.
Veel plezier!