Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-02-2011 om 16:01
Wij gaan volgend weekend, zonder kinderen, naar Brugge. Wat zijn bezienswaardigheden/activiteiten die we niet mogen overslaan? En waar kunnen we lekker eten (voor een redelijke prijs)? Ons hotel is vlakbij de Grote Markt.
06-02-2011 om 19:08
Brugge
Houd je van Thais eten? Als je op de grote markt staat, heb je 2 winkelstraten die evenredig van elkaar naar 't Zand lopen. t Zand is een plein met een grote parkeerplaats eronder. Als je vanaf de grote markt via de rechtse winkelstraat naar t Zand loopt, en je steekt t Zand daar over dan in een straatje daar heb je een heel goede Thai zitten.
Ik vind Brugge al gewoon leuk om doorheen te lopen. Het Belfort kun je bezoeken en de toren beklimmen. Je kunt ook lekker eten in een zijstraatje van de grote markt, een italiaans restaurantje met een leuk geprijsd dagmenu.
Ik kan alleen niet meer op de naam komen. Ik ga even ernstig nadenken en dan post ik het nog even.
Groet