Vakantie en uitjes

Fély
24-02-2011 om 10:47
Wat zeker meenemen uit usa?
Over ruim 2 weken ga ik een weekje naar San Francisco. De reis kost mij nagenoeg niets, dus kan ik wat extra uitgeven daar . Wat kan ik daar krijgen wat men hier niet krijgt, of wat is beduidend goedkoper? Natuurlijk wil ik ook wat voor mijn kinderen (10 en 13) meenemen. Iemand tips?
Groet,
Fély

amk
24-02-2011 om 12:03
Pindakaas m&m's
die dingen zijn goddelijk, maar worden niet in europa op de markt gebracht.
Als mijn collega's naar de US gaan (en dat gebeurt heel veel) vraag ik altijd of ze een paar zakken voor me meenemen. Of ik laat het door collega's via de interne post naar me op sturen.
Ben nu aan mijn laatste zakje bezig.

Chris35
24-02-2011 om 14:11
Electronica
zoals Nintendo DS en iPods zijn -of waren een tijdje terug- beduidend goedkoper. M.n. door de lage dollarkoers, maar volgens mij zijn de prijzen daar gewoon lager. Veel kleding is ook goedkoper overigens.
Veel plezier!!

rosa
25-02-2011 om 09:15
Fortune cookies en meer
In China town in Ross alley is de Golden gate fortune cookie factory. Heel klein zaakje hoor, geen grote fabriek, dus als je niet oplet mis je 'm. Je ziet hoe ze fortune cookies maken en kunt zakjes cookies kopen.
De M&Ms kan ik inderdaad ook aanbevelen, en er is nog meer 'raar' snoep.
Voor kleding zou je kunnen kijken naar Abercrombie & Fitch, als dat je smaak is. En Gap natuurlijk.
Veel plezier!

Fély
25-02-2011 om 16:04
Alvast dank (en m&m's?)
Dus kleding en elektronica. Wat is er zo speciaal aan die M&M's? Zijn die heel anders dan die hier?

Fély
25-02-2011 om 16:05
China town
Ja, die staat bij mij bovenaan must-see plekjes. Ben er jaren geleden ook geweest en heb daar hemelse peking-eend gegeten.

dirksmama
25-02-2011 om 16:26
American girl doll
Tenminste, als je een dochter hebt.
Is bij meisjes hier een enorme rage, dezelfde kleren voor kind en pop, hele kleding- en meubelcollecties, bij de 'historische' poppen hele series boeken en dvd's.
Schreeuwend duur, dat wel (lang leve Ebay...)

rosa
25-02-2011 om 16:40
M&ms
Ze hebben pindakaas M&M's, dus niet met hele noot erin, en ook een soort bounty m&m's en ik dacht nog meer soorten. Ah, hier kun je ze allemaal zien: www.m-ms.com/us/about/products/

Fély
26-02-2011 om 09:01
Pure m&m's
Gelijk iets gezien: Pure chocolade m&m's gaan zeker mee in Fély's koffer! En mijn dochter is gek op GAP. Voor zoon denk ik aan een baseball-jack of zo. Heb er zin in!

Triple
26-02-2011 om 23:35
Nydj
Ik ben fan van de broeken van NYDJ. In Nederland schreeuwend duur maar in de USA stukken voordeliger.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Rembrand
27-02-2011 om 12:51
Triple
Ik ben er ook fan van !
Goed om te horen dat ze in de USA een stuk goedkoper zijn. Ik zal mijn vriendin lief aankijken want die gaat er komende zomer op vakantie naar toe.
Thanks voor de tip.
M.

Fély
27-02-2011 om 17:53
Nydj
Superrrr! Daar was ik zelf nooit opgekomen. Heb er altijd al 1 willen hebben.

Valkyre
27-02-2011 om 21:25
Carmex
Carmex lippenvet. Ik had toen ik daar woonde een soort lippenvetverslaving. Het zit in zo'n potje, net als Blistex. Maar het is meer een soort mix van purol en vaseline en... Nou ja, gewoon fijn spul. En heel goedkoop.
En Cape Cod White Cheddar Cheese popcorn, mmmm!
En "Bare Naked shampoo" van Sebastian. Sowieso zijn die dure cosmeticamerken daar veeeel goedkoper. Een tripje naar zo'n enorme drogist dus!

dirksmama
03-03-2011 om 08:44
En dit ook
Lijkt me echt lachen op vakantie!
http://www.amazon.com/dp/B000S5XYI2/ref=pe_75850_19046920_pe_epc_d3

Chippie
03-03-2011 om 19:43
Fely
In San Francisco is geen outlet mall of iets dergelijks. Ik vond kleding wel iets schelen maar in een gewoon warenhuis valt het toch wat tegen. GAP is leuk omdat bijna niemand het draagt maar de kwaliteit vind ik vergelijkbaar met HenM (niet zo geweldig dus).
Cosmetica vind ik wel veel schelen. ´Hope in a jar´ (bekend van Oprah) vind ik hemels.
CD´s zijn ook veel goedkoper (maar ik durfde ze neit te kopen omdat ik bang was dat ik ze in een NL DVD recorder niet kon afdraaien, vooraf goed checken dus)
Loop de eerste beste supermarkt binnen en kijk uit naar wat bijzonder snoepdingen. Vonden mijn kinderen geweldig.
Electronica is wel wat goedkoper.