Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Bijna gescheiden.

Bijna gescheiden.

11-01-2012 om 16:41

Waterpark

Ik ben aan het nadenken over de zomervakantie. Ik ga alleen met 3 pubers van 18 tot 12 jaar. Vandaag kreeg ik een aanbieding voor een waterpark in Turkije in mijn mail: http://www.kidsworldclub.nl/familievakantie/turkije/noord-egeische-kust/kusadasi/aqua-fantasy.aspx
Zoiets lijkt me wel wat. Mijn kinderen zijn gek op snelle glijbanen. Alles als het maar hoog, eng en snel is ; Heeft iemand goede tips voor zo'n waterpark? Want ik zag dat er veel van dat soort parken zijn. Liefst eigenlijk iets met ook nog wat anders te doen in de omgeving want mij lijkt dat je zo'n zwembad wel gezien hebt na een paar dagen.
Wij zijn ooit naar een Disney waterpark in Amerika geweest en dat was ideaal. Daar waren ook achtbanen enzo. Daar houdt je het wel een paar weken vol. Helaas laat het budget geen reis naar Amerika toe
En heb je om een vakantie in zo'n waterpark in Europa te boeken een creditcard nodig? Of voor het vliegtuig? Want die heb ik namelijk niet en die krijg ik ook niet. Als dat wel nodig is, kan iemand anders voor mij boeken? Mijn moeder heeft namelijk wel een credit card.
Met mijn bijna ex man zijn we altijd met de auto op vakantie geweest en ik moet bekennen dat ik het een hele onderneming vind om alleen op vakantie te gaan met de kinderen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

11-01-2012 om 16:53

Ik ken deze

Leuke plek, vlakbij Kusadasi waar je met de dolmus (kleine busjes) voor een prikkie naartoe kunt. In die stad is voldoende te beleven voor allemaal.
En ja, als je via internet boekt heb je (bijna) altijd een creditcard nodig, maar dat mag ook de creditcard van iemand anders zijn. Als je bij het boeken de gegevens van die card maar bij de hand hebt is er niets aan de hand.

Annet

Annet

11-01-2012 om 17:14

Deze ken ik niet

Ik heb alleen ervaring met Turkijke in de meivakantie (voor één week) en dan hebben we aan het park met zwembad en zee en enkele uitstapjes ruim voldoende. Meer dan één week lijkt me wel lang.
Zelf zou ik de zomervakantie veel te warm vinden.

Nog wat tips:
- lees ook de beoordelingen op www.zoover.nl En kijk vooral naar reacties van mensen die in de zomer geweest zijn
- kijk ook naar de site van http://www.vliegvakanties.de/ Die zitten in Duitsland maar bieden voordelige reizen aan vanuit vliegvelden vlakbij de Nederlandse grens. Dan kun je goed prijs vergelijken. En je kunt daar gewoon per bank betalen. Creditcard is niet nodig.

Creditcard hoeft niet

Ik boek al jaren mijn vakanties via internet, en een creditcard heb je echt niet nodig hoor.

Wel als je bv een los hotel wilt boeken via internet en via de bekende bookingsites, maar als het een reis is via een reisorganisatie dan kan dat allemaal via ideal.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.