Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

28-02-2010 om 21:31

Weekendje den haag, wat moet ik doen of zien?

Volgende week ga ik lekker een weekendje uitpuffen met man, even weg van alle drukte. Wat zijn leuke adresjes in Den Haag, winkeltjes, leuke restaurants, plekken om koffie te drinken? De gangbare musea hebben we daar wel eens gedaan, voor verborgen parels hou ik me aanbevolen . Het hotel zit in het centrum.

Rosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

28-02-2010 om 22:23

Zoon

is net afgelopen zaterdag naar Sealife Scheveningen geweest. Hij vond dat erg leuk. Ook is hij nog de pier op gegaan en een stukje boulevard....voor mij zijn dat toch wel de leukste plekken die kant op, maar misschien zit jij te ver daarvan af met je hotel?

jippa

jippa

02-03-2010 om 09:25

Mauritshuis

Mauritshuis is top, winkelen op de Dennenweg en Frederikstraat. Daar ook leuke restaurantjes. Italiaans eten bij Impero Romano in de Kazernestraat, de tram pakken en lekker uitwaaien op het strand, koffie drinken bij de Bonneterie of ( ook heel lekker) bij la Mano Maestra op het Noordeinde, en dan ook maar daar eten bij Het Heden, gemeentemuseum meepakken, Bijenkorf, en exotische winkeltjes bij Hollands Spoor, moet ik nog doorgaan? Veel plezier!

Eten in chinese wijk

Als je op avontuur wil:

Ga eten in restaurant Long Ting, naast hotel Wahdo, Wagenstraat 127.

Dat is nog eens chinees eten, niet te vergelijken met de doorsnee chinees. Geen nrs en babi pangang, loempia's enz.
Chinese families eten hier ook. Waanzinnig lekker en avontuurlijk.

Vraag vooral hulp aan de ober, die kan je prima zeggen wat je het beste kunt bestellen.

Enne... zeker niet duur!

Restaurant tip

In het najaar hebben we tijdens een weekend Den Haag heerlijk gegeten bij Maxime op de Denneweg:
http://restaurantmaxime.nl

Ze hebben een menu voor 25 euro en dan kan je kiezen uit 'links' of 'rechts'. Zeer beperkte kaart dus maar echt heerlijk eten. Ik kreeg alleen nogal de slappe lach omdat me ineens opviel dat de ober steeds: assewies zei ipv alstublieft! Ha, ha.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

05-03-2010 om 10:20

Dit weekend ga ik!

Bedankt voor de tips, ik laat jullie nog weten hoe het was.

Rosa

Maxime's

Ik hoop dat die ober nog bij Maxime's werkt, Lidwientje Walg! Het was een man van een eind in de 40 schat ik en hij had wat langer, sluik, grijs haar. Ik was daar in sept 2009. Ik ben benieuwd...

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

13-03-2010 om 20:32

Geweest en hoe het was.

En het was heerlijk! Wel koud, maar droog en zonnig. We hebben gegeten bij Long Ting, wat een waanzinnig goede tip was dat! We kregen een menuboek en een dim sumboek. Enigszins vertwijfeld bladerden we er wat in totdat een ober bij ons kwam: 'Ik zie u worstelen met de menukaart, mag ik u advies geven?'
We hebben pekingeend gegeten en iets met groente en zeevruchten. Het was overheerlijk en inderdaad een hele happening. Aan het eind van de avond moesten we het megabedrag van... -tromgeroffel-.... 40 euro betalen.
Ik woon in een gehucht wat officieel een stad is en ben de grotere winkels duidelijk wat ontwend. We hebben heerlijk overal gekeken, een oude kaart van ons durp gekocht, bij een heerlijk ouderwetse drogisterij geweest waar ik stukken zeep heb gehaald, mijn hart opgehaald in Roodkapjes speelgoedwinkel, Bijenkorf geweest... Tjonge, zoveel dingen te koop waarvan ik niet eens wist dat ik het hebben wou . Veel bijgeslapen ook, veel over de kinderen gesproken.
Bedankt voor de tips!
Rosa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.