Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Weekje weg met hele familie

Volgend jaar in de meivakantie willen we graag met 8 personen (5 volwassenen en 3 kinderen van 6, 12 en 15 jaar, in totaal 3 huishoudens) een weekje weg. Liefst niet met zn allen in 1 accomodatie, maar wel dicht bij elkaar. Op een plek waar voor de kinderen genoeg te doen is. Zelf dachten we aan een huisje in ponypark Slagharen, of bij Duinrell. Maar we zijn nog op zoek naar meer leuke ideetjes. Iemand een suggestie? 

Kijk ook even naar de bungalowparken van bijvoorbeeld Landal of Center Parks. Met die laatste heb ik geen ervaring, met de eerste wel. In schoolvakanties zijn daar gewoonlijk activiteiten voor kinderen, daarnaast zijn er zaken als zwembaden, tennisbanen, bowlingbaan etc. Faciliteiten verschillen per park. Je hoeft natuurlijk geen park te kiezen dat aan een attractie vast zit, je kan ook kiezen voor een park dat in de buurt ligt bij interessante attracties/steden. 

Groeten, 

Temet

Of huisjes op een park in de buurt van het strand.

Of bij de Beekse Bergen. Efteling biedt dit volgens mij ook aan.

Jullie zouden ook een natuurvriendenhuis of camping van het NIVON kunnen overwegen. Zie: https://nivon.nl

Of even afwachten of we dan uit de lockdown zijn. Ik dacht vorige zomer dat het in september 2020 wel voorbij zou zijn, het is nu april 2021 en de ic’s liggen nog steeds vol en de horeca is nog steeds dicht. 

je zou inderdaad ook eens bij center parcs (bijv eemhof of kempervennen) of landal (vennebos of lommerbergen of hof van saksen) kunnen kijken. Ook Marveld is even leuk park (zwembad is net uitgebreid). De leistert is ook mooi. 

Leistert is inderdaad een mooi vakantiepark. Daarnaast zijn Wittterzomer en Dierenbos ook aan te raden. En uiteraard de Landal parken. 

Kijk anders ook even op https://www.vakantieparknederland.nl 
Heb daar veel leuke parken gevonden voor een gezin. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.