Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

m@ss

m@ss

22-01-2011 om 13:52

Weet niemand een leuke camping aan gardameer?

Hoi,

Ben op zoek naar een leuke camping aan het gardermeer. Liefst bij lazise.
Een sta caravan en we gaan met 2 kids.

Iemand de tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kijk eens op:

www.gardameerforum.nl en stel je vraag daar eens. En misschien vind je daar al de nodige tips.

En op http://www.campinglazise.net/campings_lazise.html, zie je een overzicht van campings in Lazise. Lazise is een prachtig plaatsje met een mooie oude stadmuur compleet met kantelen. Alsof je een middeleeuws dorpje in stapt.

Muriel

Muriel

24-01-2011 om 21:24

M@ss

Als je van groot houdt, is Piani di Clodia in Lazise een aanrader. Voor kinderen een paradijs met de 7 (!) zwembaden, waaronder een zwembad met wildwaterbaan en glijbanen...

Groetjes,
Muriel

m@ss

m@ss

25-01-2011 om 14:15

Moppeke en andere

Super dank je wel moppeke. Ben je er zelf eens geweest?
Klinkt goed in ieder geval.

We zoeken een middelgrote camping, met een sta caravan met airco. een camping met zwembad die niet groot hoeft te zijn en een speeltuintje erop.

we houden wel van oude dorpjes dus dat klonk al goed.

we hebben dus 2 kids 2 jongens van 3 en 8.

Alvast bedankt.

Al een paar keer gardameer

Maar dan in de meivakantie. Dus vandaar dat ik de diverse dorpjes rondom het Gardameer wel ken.

De campings in Lazise ken ik zelf niet, maar het plaatsje zelf wel. Net buiten de dorpsmuur is zelfs een alleraardigst speeltuintje voor de kleintjes.

Sommige campings lijken heel groot, maar als je er eenmaal bent valt dat helemaal niet op. De tip die ik je gaf voor camping San Fransesco, die is bv. 10 ha groot. Dat lijkt groot, maar dat is het helemaal niet. Camping Bella Italia bv. is 33 ha, dus 3 x zo groot.

Kijk gewoon wat je leuk lijkt, zoek de site van de camping zelf op en vergelijk de info over de camping op verschillende sites. En wat ik ook deed: kijk even naar de camping op Google Earth. Kun je een beetje inzicht krijgen hoe de camping ligt, grootte enz.

Als je er nog nooit geweest bent, boek iets op een leuke camping. Wacht niet te lang, want veel is al geboekt.

Enne... over oude dorpjes gesproken, aan de overkant van het meer ligt Limone, een prachtig oud dorpje. En Malcesine is ook erg mooi. Daar is ook een oud kasteel waar je in kunt. Vanuit Malcesine kun je ook met de kabelbaan de berg op, ben even kwijt hoe dat heet. Vandaaruit kun je het hele Gardameer zien, waanzinnig. En als je in mei gaat ligt daar nog wat sneeuw.

Groetjes, Moppeke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.