Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Welke koelbox?

Afgelopen jaren aan het kamperen geweest met een hele simpele koelbox-met-autolader. Eentje die het nèt iets koeler maakt dan de buitenlucht maar niet echt goed koelt. Ben nu op zoek naar een geavanceerdere versie. Een koelbox dus die je op autolader (en eventueel op het lichtnet) aan kunt sluiten en die wèl echt koelt. Welke hebben jullie en hoe bevalt die?

Groet,
Jacco

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

26-07-2011 om 09:28

Een compressorkoelbox

Als je een koelbox zoekt die echt wil koelen tot normale koelkasttemperaturen dan zou ik gaan voor een compressorkoelbox. Die zijn wel een tuk duurder, maar ze koelen absoluut goed. Je kunt ze zelfs als vrieskistje gebruiken. Wij hebben er een van mobicool die zowel op 12V als 230V kan.

Sawo

Sawo

26-07-2011 om 17:22

Mobicool

Hoi Jacco

We hebben uitgebreid rondgekeken. Ik zocht vooral een stille koelbox. Die heb ik niet gevonden en heb
uiteindelijk gekozen voor een mobicool. Kan op 12 V en 230V en koelt goed. Vriezen kan de onze niet zover ik weet maar hebben we ook niet nodig.
Saar

Jacco

Jacco

26-07-2011 om 17:52 Topicstarter

Saar: welke?

Hoi Saar,
Mobicool is momenteel in de aanbieding bij Halfords. Kun je me vertellen welke je hebt?

http://www.halfords.nl/shop/zomer/koelboxen

Dank!
Jacco

Jesse_1

Jesse_1

27-07-2011 om 23:20

Tsja

Wij hebben de duurste die daar staat. Eerder hadden we een goedkopere, maar daar stond altijd een hoop water in en het koelde niet geweldig. Toen ging dat kastje dat ertussen hoort kapot en hebben we een nieuwe gekocht. Die van 99.99 dus (hebben we in Frankrijk gekocht, weet niet meer hoe duur 'ie daar was).
Maar misschien dat een goedkopere ook wel voldoet.
Extra handigheidje bij deze is dat er een speciaal klepje bovenin zit voor een fles! Leek me eerst volkomen overbodig, maar aangezien we liters water drinken alle 5 is het echt heel handig!
Binnenin zit een rekje waardoor ruimte in 2 vakken te verdelen is (en nog een rekje om de flessenruimte).
NB er vormt zich ook wel iets water in deze koelbox.

Sawo

Sawo

30-07-2011 om 15:08

Goedkoopste van 32 liter

Hoi Jacco

Wij hebben de versie van 32 liter. Misschien is de duurderde wel beter maar wij vonden hem te groot. Hij staat bij ons achterin tussen de kinderen en dan neemt die duurdere veel meer ruimte in. Dus het ligt er ook aan hoe groot je auto is waar je hem neerzet en hoeveel personen er mee gaan. Bij ons staat ook wel vocht onderin maar we maken hem regelmatig droog.
succes

Saar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.