Vakantie en uitjes

Anna
22-07-2011 om 15:13
Wensen voor vakantie in frankrijk
Hoi
Ik zoek een leuke camping in Frankrijk, maar heb wel de nodige wensen. Wie heeft een tip voor ons ?
Makkelijk zijn we niet, we hebben nl. wel wat wensen, maar wie weet herkent iemand hierin een bezochte camping ?
Moet dus een camping in Frankrijk zijn...
- met huuraccomodaties
- groot zwembad, maar liefst een soort van waterpark
- enige animatie voor tieners
- maar geen massatoerisme, dus campings van 1500 staanplaatsen ofzo (gruw..)
Tuurlijk ben ik reeel, een waterpark zal ik niet vinden op een camping met 100 staanplaatsen, maar zo massaal vind ik ook 3x niks.
Wellicht weet iemand iets ????
groet Anna

Manda Rijn
22-07-2011 om 17:40
Te laat
ik denk dat als je iets wil huren je dat een paar maanden geleden had moeten doen, ik heb in december (!) geboekt en toen was er op de 1e camping van mijn keuze niets meer te huur.

Lis@
22-07-2011 om 18:46
Ik zou zeggen.....
zoek hier maar, er zijn er vast honderden
Je kunt aangeven wat je allemaal wilt op de campings.
http://www.eurocampings.net/nl/europa/?action=formsubmit&resetSearch=0&area=0

Fianna
22-07-2011 om 20:26
Annuleringen
Kijk op sites zoals van Vacancesoleil voor last minutes vrijgekomen door annuleringen. Wie weet heb je geluk. Trouwens zo heel erg is dat massale niet hoor, is best te doen, merk je niet veel van. Als daar tegenover een waterpark staat! Of je moet erg basic willen, wat natuurlijk ook leuk is. Maar elke camping met een beetje zwembad is al gauw massaal denk ik.

Knutselkei
23-07-2011 om 21:06
Parc de fierbois?
Daar gaan wij morgen naar toe, maar onze tieners gaan vooral voor het meer. het zwembad is meegenomen
Is,geloof ik,nog plaats als je rechtstreeks bij hen boekt.
Succes!

nikje
24-07-2011 om 18:52
Sequoia parc in de vendee?
Is mss wel iets voor je?
Zo'n 400 plaatsen, 15 minuutjes rijden van de zee en een geweldig zwembad!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

NaShA
24-07-2011 om 23:04
In de vendee?
ik dacht toch echt dat het in een ander deel lag...
Seqouia is wel erg leuk, wij zijn er geweest, maar reken wel op gewoon Hollands weer, onvoorspelbaar, en vaak regenachtig....
En zorg dat je niet op het A-veld komt, want dan sta je in de kolere-herrie van de avond-animatie....

nikje
25-07-2011 om 18:36
Ach jee
Zet ik er zomaar de verkeerde streek bij, gelukkig heb je de link erbij gezet, dan kunnen er geen misverstanden over komen.
Maar hollands weer?
Dat hebben wij er niet gehad, zal ook wel aan de periode liggen.
We hebben er (medio augustus) stralend weer gehad.
Echt genieten!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.