Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

C.

C.

24-07-2018 om 11:18

Wie helpt ons aan een camping voor een leuke vakantie met puber

Ha,
Volgende week zaterdag hebben wij vakantie, heerlijk! Door omstandigheden nog geen camping kunnen vinden, we gaan met een vouwwagen op stap.
We zoeken
in noord italie bij een meer of zee, leuke nederlandse aansluiting voor zoon van 17 is belangrijk.
Geen grote camping met disco, wel (sport) activiteiten....en leuke omgeving met plaatsjes.
Las een forum over camping Cusio aan het Ortameer, heeft iemand hier ervaring mee?
Bedankt vast voor de reacties.

Tips voor campings in bv de Ardeche, provence ook welkom..

Milcham

Milcham

24-07-2018 om 23:43

Pfff

Ik had een heel stuk getypt maar dat is ergens in de Franse cloud verdwenen. Even een korte en snelle poging
Google op le Rioclar, bij Beaulieu. Leuke camping, veel pubers, veel sport, geen disco.

Milcham

Milcham

24-07-2018 om 23:43

Rioclar

Rioclar, grens Provence en Alpen, vlakbij Beaulieu Camping met veel jeugd. 's Ochtends stroomt de camping leeg om te sporten of voor andere uitjes. Op de camping kan je van alles huren en boeken maar je kan ook je eigen fietsen meenemen. Geen disco oid. Er is een mooi en een beduidend nog mooier gedeelte op de camping. Veel schaduwplekken. Zwembad, ook aan een rivier maar daar kan je niet in zwemmen. In de buurt genoeg te sporten, wandelen en cultureel te doen. Vlakbij een groot waanzinnig blauw stuwmeer waarvan ik even de naam kwijt ben. Ook hier is van alles te doen.
Dagje Italië behoort tot de mogelijkheden.

C.

C.

25-07-2018 om 19:49

Bedankt voor de tip!

Hallo Milcham,

Bedankt voor je reactie, echt een hele leuke camping (dit zoeken we inderdaad) en er is plaats, maar... we zijn er vorig jaar ook geweest aan het lac de serre poncon en willen heel graag naar zee of meer (italie of middellandse zee). Heb je daar ook nog een goede tip voor?

Bedankt vast, gr. C.

Mams

Mams

26-07-2018 om 07:29

Lago Maggiore

Camping Valle Romantica in Cannobio aan het Lago Maggiore. Zijn wijden aantal jaren geleden geweest met jonge kids. Weet niet zeker of er veel sportactiviteiten zinn, maar verder een geweldige camping. Ook voor pubers...

Milcham

Milcham

26-07-2018 om 15:57

Nee sorry

Ik ben eigenlijk altijd in Frankrijk om te kamperen. Links rijden durf ik niet en mijn auto heeft best moeite met heuvels en bergen. Ook heb ik gehoord dat de kampeerplaatsen in Italië erg krap zijn en ik hou enorm van ruimte.

Caesar

Caesar

26-07-2018 om 22:27

Milcham

Links rijden?
In welke Europese landen (anders dan VK en Malta) rijdt men links op de weg?

margaretha

margaretha

28-07-2018 om 14:47

de camping waar wij waren maar...

die ligt in België .
We hadden de 2 jongsten mee, 18 en 20 en die hebben best veel contact gehad met min of meer leeftijdgenoten en vanuit de camping worden er activiteiten georgniseerd als mountainbiken, tokkelen/abseilen/ klimmen , lasertag. Geen animatie voor jonge kinderen al zijn die er wel veel. Aan een riviertje. Ik weet alleen dat die nu vanaf vandaag vol is camping in Remouchamps, camping olympe)

Hier cusio!

Ben ik vorig jaar geweest. Echt geweldig, maar ik had 3 pubers mee en die vermaken elkaar. Ik denk niet dat er voldoende andere Nederlandse pubers zijn om aansluiting mee te vinden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.