Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-09-2010 om 08:47
Hoi
De financiën zijn niet helemaal toereikend om precies het reis te boeken wat ik wil tijdens de herfstvakantie, maar omdat ik toch graag met Sinizoon een weekje zon wil pakken, denk ik eraan om te wachten en iets last minute te boeken. Wie heeft het al gedaan met een kind en hoe is het bevallen? Ik denk of aan Turkije, of aan de Canarische Eilanden, of eventueel Tunesië. En wat zijn de beste sites?
Alvast bedankt
Sini
12-09-2010 om 12:47
Sini
Ik durf het nooit aan , maar een vriendin van mij gaat al jaren in de diverse vakantie met haar dochters op last-minute-vakantie ( met haar man trouwens ook zo nu en dan
), zij is altijd erg tevreden en kan altijd iets naar haar zin vinden. Je moet alleen niet te kieskeurig zijn qua bestemming.
Mijn zoon gaat trouwens voor een prikkie in de herfstvakantie via www.hotelkamerveiling.nl weg, hebben meerdere van zijn vrienden al gedaan en zij hebben goede ervaringen.