Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

oregano

oregano

28-08-2011 om 12:07

Wie kent camping valle gaia in toscane?

Ik lees allemaal positieve berichten op zoover, was even benieuwd of iemand van jullie hier ooit eens is geweest en hoe het is bevallen. (Zoals jullie zien ben ik nog druk aan het speuren ☺
Groet, oregano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

28-08-2011 om 18:38

Getwijfeld...

we ebben er over getwijfeld. Vrienden van ons hebben er gestaan. Heel veel Nederlanders en druk mn bij zwembad. Ik wist genoeg (maar ik weet ook dat heel veel mensen dit juist zoeken in een camping)

oregano

oregano

28-08-2011 om 19:49

Chippie,

Ik heb tot nu toe al tig reviews gelezen, en ik lees steeds dat het zo'n rustige camping is...Maar jouw vrienden hebben dat dus anders ervaren begrijp ik?
Ik hou ook niet zo van drukte nl...

An1966

An1966

29-08-2011 om 13:26

Geweest in 2006

Wij waren er met de tent in de zomer van 2006. Het is de enige camping waar ieder van ons gezin nog eens terug heen zou willen. We waren er de eerste 2 weken van juli en het was er niet druk. De laatste dagen werd het drukker maar er was in elk geval geen overlast. De plaats voor de tent was ruim. De auto's staan op een aparte parking, ook dat zorgt voor rust op de camping. Het sanitair was in orde. Ik zie dat de zwembadzone uitgebreid is nu, er is nog een groot zwembad bijgekomen. De pizzeria en het restaurant hebben we ook uitgeprobeerd en goed gevonden. Kortom voor ons een leuke camping!

Margriet*

Margriet*

29-08-2011 om 21:47

Collega was

enthousiast over Il Borgo, ook in Toscane. Maar zij heeft wel op het campinggedeelte gestaan. Zou ik eerder voor kiezen dan jouw camping. Lijkt mij massaal en niet rustig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.