Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Noname

Noname

09-01-2009 om 16:46

Wie kent qreizen

Is er iemand die ervaring heeft met Qreizen in A;dam. Daar kan je met 5% korting alle reizen boeken van de reguliere reisorganisaties. Is dit betrouwbaar?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

09-01-2009 om 18:19

Ff gegoogled

Qreizen is aangesloten bij zowel de SGR als de ANVR, dit zou voor mij voldoende zekerheid geven om bij hen te boeken.
http://www.qreizen.nl/site/0/5/wie_zijn_wij.html

Groetjes, Minet

Clarisse

Clarisse

09-01-2009 om 21:47

Ik heb afgelopen jaar voor de meivakantie geboekt via Qreizen. Zelf een reis uitgezocht bij Arke op de site, naar Turkije, en dat via internet bij QReizen geboekt. Nix mis mee, helemaal goed, prima service, alles was gewoon in orde en mooi 5% korting inderdaad. Het is onderdeel van Pole to Pole reisbureau in Amsterdam, bestaat volgens mij al jaren. Ik kreeg keurig een mailtje en telefoontje van het reisbureau met een offerte. Ze had ook nog voor me uitgezocht of een andere reisorganisatie het nog goedkoper kon bieden, maar ik had zelf al goed gezocht en wilde ook een bepaalde vlucht hebben die ze bij Arke boden, i.v.m. vluchttijden. Ik boekte vrij laat vlak voor de meivakantie, maar had de reispapieren keurig op tijd in de bus.

Gewoon boeken daar, want je bent wel gek als je jezelf die 5% door de neus boort, toch?

Clarisse

Noname

Noname

10-01-2009 om 11:23

Fijn

Dank je wel Clarisse voor je reactie. We hebben gisteren net geboekt en bij zo'n aanbieding vraag je je altijd af of er wat achter zit. Hoe kan dat nu 5% goedkoper opeens? Ik heb telefonisch contact gehad met qreizen maar krijg wel telkens dezelfde man aan de lijn...misschien werkt er maar 1 persoon of zo. Mara ik ben blij met je reactie. De offerte zag er in ieder geval goed uit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.