Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

weekendjesamen

weekendjesamen

19-07-2010 om 09:30

Wie tipt ons een betaalbaar weekendje voor samen?

ik ben niet zo'n vakantieveilingen liefhebber,dat bieden enzo is niet iets voor mij.
Maar graag zou ik met mijn lieverd een weekendje weggaan.
Echter zoek ik dan wel iets betaaldbaars want heeeel groot is het budget helaas niet.

wie heeft er een gouden tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Weekend company

staan altijd goedkoop een paar dagen weg, maken er nu zelfs reclame van, en houd de kranten in de gaten staan veel aanbiedingen in.
krulleke

Ik heb misschien wel een mogelijkheid voor je...

een appartement in Sauerland. Je kunt de redactie even vragen om mijn mailadres.

Puck

Puck

21-07-2010 om 12:20

Liat (o.t. tip)

Als je forumbeheer een plezier wilt doen... Maak voor dit soort dingen een hotmail, gmail of ander email-adres aan. Dan hoeft de forumredactie zich niet bezig te houden met uitwisselen van adresgegevens en kun je zelf je adres (bijv. liat_oo.gmail) geven.

weekendje samen

weekendje samen

21-07-2010 om 12:59

Liat?

je mag mij mailen als je wilt op doodles apenstaart zingt punt en el
ben benieuwd?

De tip!

Ik heb net vliegtickets geboekt naar Sicilie, van vrijdag 8/10 tot en met maandag 11/10 voor het bedrag van 20 euro retour pp. Een bed and breakfast vind ik wel voor 25 e pppn dus het kan goedkoop!

Ik heb je gemaild

en het adres liatoudersonline apenstaart gmail punt com aangemaakt!

reina

reina

21-07-2010 om 14:32

Lis@

Top, zeg! Sicilie! M'n zusje is er net geweest, mooie foto's! Ben je terug uit Griekenland?

Reina

AL 3 weken joh! We gaan bijna alweer.

reina

reina

24-07-2010 om 09:58

Lis@

Sorry Ben de laatste weken niet zo alert geweest (Laatste schoolweek, dus topdrukte, week weg en nu wennen aan vakantie ) Maar hoe was het?? hoe beviel de overtocht en kon je genoeg doen in 3 weken?

Reina

We hebben zoveel gedaan!!!! lees maar even op mijn site. Er zit ook een kaatje bij hoe we gereden hebben.

http://leoanneliesvakanties.punt.nl/?id=462498&r=1&tbl_archief=&;

De boot was een leuke ervaring. Camping on board, je slaapt in je eigen caravan

We gaan zeker terug om de Peloponnesos ook goed te bekijken. Griekenland is een heerlijk vakantieland!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.