Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

romantisch nachtje in petto

24-08-2010 om 16:55

Wie weet leuk hotelletje?

ik wil met mijn lover een nachtje weg in een romantisch hotelletje of b&b. Boven in de provincie Groningen. Moet dus romantisch zijn, het liefst met 2 persoons ligbad en met een 2 persoons bed, dus geen geschakelde bedden. Prijs maakt niet uit. Wie heeft er tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

24-08-2010 om 18:39

Kijk eens op

www.booking.com

Mijn favoriete website

Tirza

sita

sita

24-08-2010 om 19:29

Schiermonnikoog

Vanaf boven in Groningen ben je zo op Schier, en dat vind ik altijd erg romantisch als we af en toe met z'n tweetjes weggaan.
bv Hotel vd werff of hotel Duinzicht, daar hadden we een paar jaar geleden 1 nacht de bruidssuite en dat was een gewoon 2 persoonsbed voor zover ik me herinner.
Hotel vd werff heeft echt stijl met zijn bruine gelagkamer. En dan gecombineerd met een lekkere strandwandeling en drankje drinken daarna...
Verder waren we een keer met het werk in het klooster in Pieterburen, ook heel erg leuk en nog nooit zo lekker gegeten als daar.
Succes met zoeken!

Brianna F

Brianna F

24-08-2010 om 21:22

Kleinste hotel

20 km van groningen in Eenrum.
Met bedstee, een badkamer met jacuzzi, ontbijt in eigen keuken. Kijk maar eens op hun site.
Wij hebben er ook overnacht. Dineren doe je in het restaurant bij de Mosterdmolen.

25-08-2010 om 09:27

Brianna f

Iedereen bedankt voor de tips. Brianna: dat hotel lijkt me leuk, lees alleen negatieve berichten over vies/verouderd. Hoe was jouw ervaring?

rnip

Brianna F

Brianna F

25-08-2010 om 10:06

Rnip

Vies niet, verouderd wel. Het is echt een jaren 50 inrichting. De bedstee heeft ook echt een veren matras. Het is gewoon een unieke ervaring. Het was ook een grote overgang met het hotel waar we vandaan kwamen: de koperen hoogte in Zwolle (misschien ook een tip?) iets verder van Groningen, maar geweldig mooi en sjiek. 's Avonds een diner in het ronddraaiend restaurant erbij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.