Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Wie weet leuke zwembaden met glijbanen, stroomversnelling e.d.

Mijn dochter (11), zoon (9) en ik gaan graag zwemmen. Zo gaan we elke zondag. Nu hebben we er een "sport" van gemaakt om elke keer naar een ander leuk zwembad te gaan. Ergens waar een glijbaan is en een stroomversnelling, bubbelbad e.d.

Zo zijn we bijv. geweest in Bijlmerbad in Amsterdam-Zuidoost, Mirandabad in Amsterdam, Sloterparkpad Amsterdam, Landal Lommerbergen, Zwembad de Boekhorst in Oosterwolde, zwembad in Hof van Saksen en vandaag in Kikkerfort in Breukelen.
Zwembad den Hommel in Utrecht is ons ook bekend.

We wonen in de buurt van Amsterdam, maar alle tips zijn welkom. Altijd handig voor een vakantie-ideetje.
Wie weet er nog leuke?

Double4

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
een juf

een juf

31-10-2010 om 21:16

De eemhof

Center parcs de Eeemhof in Zeewolde. Daar kunje ook naar toe voor gewoon een dag. Je hoeft dus niet per se op het park in een huisje te zitten.

pien

pien

31-10-2010 om 22:20

Oss

Wow , elke zondag zwemmen, als mijn kdr dit horen worden ze erg jaloers! Misschien wat ver voor jullie maar de moeite waard en niet duur:
golfslagbad in Oss: golfslag en glijbaan en heel relaxed (je kan er rustig je krant gaan zitten lezen met een kop koffie terwijl de kdr zwemmen) cafe erbij.

Sawo

Sawo

31-10-2010 om 23:06

Tongelreep eindhoven

Mooi bad, heel betaalbaar, allen wel druk op zondagen.

groet

Saar

Zandvoort

vroeger heette het centerparcs nu sunparcs. Je kan er na een bepaald tijdstip gereduceerd in (suptropisch zwembad met alles erop en eraan, ik weet het even niet meer zeker maar ik dacht na 4 uur, maar dat moet je even checken.

Wij gaan elk jaar een keertje en daarna in de snackbar van het zwembad eten (ja het is snot maar ach eens per jaar).

Heiderbos

van centerparcs, onwijs leuke wildwaterbaan!

O ja

post zelande van centerparcs is ook heel leuk met een glijbaan waar je met banden af gaat.

Salie

Salie

02-11-2010 om 11:19

Ermelo en nunspeet

Dit zijn ook leuke zwembaden.
O, driebergen trouwens ook. Geen idee hoe ze heten, maar even googlen en je weet het.
Gr. Salie

Leuk idee!

-De Tongelreep in Eindhoven. Subtropisch zwembad. Sowieso 1 gave glijbaan met een vrije val...
Toevallig 1,5 jaar terug geweest ,want we waren in de buurt. Mijn dochter van bijna 10 jaar heeft al vaker gezegd dat ze daar weer eens wil zwemmen...

-Het zwembad van Landal Greenparks Het Vennenbos.

Jesse_1

Jesse_1

03-11-2010 om 23:18

Ermelo?

Ermelo kan ik niet buitengewoon spectaculair noemen.

dc

dc

04-11-2010 om 15:59

Ermelo?

over welk zwembad in ermelo hebben jullie het?

Salie

Salie

04-11-2010 om 19:14

Ermelo

Welk zwembad in Ermelo. Heb zelf ook geen idee, maar ik had van iemand gehoord die daar geweest was en die vond het erg leuk. Maargoed, geen idee wat zij onder leuk verstaat.
Ik begrijp dat het niet zo spectaculair is.
Gr. salie

Jesse_1

Jesse_1

04-11-2010 om 23:14

Voor zover ik weet...

... heeft Ermelo alleen Calluna.
Jesse

Janna3

Janna3

05-11-2010 om 13:11

De scheg in deventer

Voor ons ook een eindje rijden maar wel de moeite waard (volgens de kinderen)!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.